Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Mevelex

Stale zmniejszająca się prędkość internetu.

Polecane posty

Witam. Od pewnego czasu zmniejsza mi się prędkość internetu. Nie wiem kompletnie o co chodzi. Mam internet od TP (neostradę) 10mb/s czyli przy pobieraniu do 1mb/s o ile się nie mylę :) Prędkośći 1 mb/s nie osiągnąłem nigdy. Maksymalnie prędkość dochodziła do 600 kb/s, ale to tylko na chwilę. 400-500 to była norma. Od jakiegoś czasu spadła do max 260kb/s. Teraz jest już max 120kb/s. Zupełnie tego nie rozumiem.

Czy ktoś może domyśla się gdzie jest przysłowiowy pies pogrzebany? Czy to wina ustawień komputera? Antywirusa? Może uszkodzona linia? A może oni mi tę prędkość zmniejszają? :P Dodam że mam liveboxa od nich.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak znam życie (i TP), to w Neostradzie. Którego masz Liveboxa (są bodaj 3 różne)?

Sprawdź z jaką prędkością Livebox synchronizuje się z internetem (nie podałeś wersji Liveboksa, więc nie powiem Ci dokładnie gdzie tego szukać, na pewno gdzieś w konfiguracji routera, na tej samej stronie będzie najpewniej jeszcze tłumienie i margines).

Co rozumiesz przez mb/s, bo wydaje mi się, że raz piszesz o megabajtach na sekundę (czyli MB/s), a raz o megabitach na sekundę (czyli Mb/s). To jest dosyć istotne, bo 1MB/s=1Mb/s.

Neostradę na pewno masz 10 Mb/s (to jest prędkość ściągania), bo opcji 10MB/s nie ma, ale nie wiem co dalej.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prędkość synchronizacji DSL w dół: 1530Kb/s

Po odliczeniu enkapsulacji to będzie jakieś 1200 kb/s, czyli 150 kB/s. Skoro router synchronizuje się z taką prędkością, to w danym momencie działać szybciej nie będzie. Spróbuj go zresetować, jeśli nie pomoże, to dzwoń do pomocy technicznej Orange i zgłoś problem. Najlepiej by było, jakby zresetowali Ci port, ale ostatnimi czasy przekonać ich do tego jest naprawdę ciężko.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem. Kazałem, żeby mi zresetowali port, jednak oni powiedzieli, że reset portu nic nie da. Jako przyczynę podali że jestem podpięty do starej centrali (na odległość dużą- bo 4km) i jedynym wyjściem jest przepięcie mnie do innej, bliższej centrali.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...