Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

szatan8888

Umowa

Polecane posty

Witam

Większość firm przychylnym okiem rozpatruje podania klient o większą kwotę zobowiązania, więc myślę, że jak Twoja mam pójdzie do salonu i powie, że chce przejść na droższą taryfę (i co za tym idzie abonament) to szybko rozpatrzą jej prośbę.

Opcje zmiany wysokości abonamentu powinny\muszą być zawarte w regulaminie. Stawiam na 99,99%, że zmienią opcję na 10mb bez wydłużania czasu umowy.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli umowa była zawierana przez telefon/internet masz 10 dni na zerwanie jej bez podawania przyczyny i ponoszenia konsekwencji. Często jest również tak jak napisał użytkownik wyżej, przy przejściu na droższy pakiet nie ma problemu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...