Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Black Shadow

League of Legends

Polecane posty

@biner1999

A po co on ma siedzieć w TF? Aby body blockować? Jak to assassin to ma zabić cel i uciekać gdzie pieprz rośnie bo focusa nawet z 100 resistów nie przeżyje 3 s. A ma być tankiem? To nikogo nie zabije, zwyczajnie będzie body blockował. Powodzenia CI życzę w graniu nim, ja go sobie odpuszczam.

Maksowało się to co lepiej działało. Jak mogłeś walczyć jak równy z równym maksowało się Q

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up

Rengarem da się grać nawet w challengerze i carrować teamy. Jak praktycznie wszystkim. Sęk w tym, że po prostu inne postacie robią to lepiej.

Poza tym od dziecka się nas uczy, że warzywa się zjada :D

Eeee nie utrzyma się przy życiu - stary Rengar miewał z tym problemy a był w znacznie lepszej pozycji :P Nawet zużycie Ferocity na W nie da mu szansy przeżycia. Tu akurat się nic nie zmieniło.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze ma te 5% szans więcej na przeżycie. 45% MS + 2 sek. do heala jeśli użyto ulta na full stackach. http://tinyurl.com/q9ehy2n #YOLO #Lifestyle.

Jak się teraz buduje Kassadina?

Ostatnio pograłem Jaxem i stwierdziłem, że z nową latarnią hybrydowy build pod glass cannona sprawdza się lepiej, niż stary pod bruisera. W maks. 3 sek. zjada ADC/APC. Z full buildem i W+R zadaje 300 AD dmg + 700 AP dmg + pasyw z BotRKa po doliczeniu wszystkich, a na dodatek 2.0 AS bez pasywy. Bardzo przyjemnie mi się w ten sposób carruje gry. 13 min farmy i później można 2-3 brać samemu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Kassadin

E tam, nie ma jedynie życia na linii a poza tym robiłem nim 2x junglę. W obu przypadkach wyszedłem na plus, obrażenia w late game dalej ma spore. Ganki po 6 są piekielnie mocne. Jedynie początkowy clear sprawia problemy ale potem jest całkiem, całkiem. Taki ap jungle carry.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, bo właśnie chodziło mi o taki bardziej build pod bruisera. Teraz Maramune wydaje się być dobrą opcją dla naszego wędrowca.

@Glovis Nie pytałem się czy nim się nie gra, a o build. Wszystkim się gra, nawet Rengarem po uber nerfach.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak grać na linii Irelią na Garena? Podejść do minionów chyba za bardzo nie można bo robi silence i młynek. Jedyne co miałem w zanadrzu to, albo stać pod turretem, albo przed turretem q w miniona e w Garena i w nogi. Nie odważyłem się zrobić q w miniona, e w garena i w, bo już na początku go sfeedowałem pozatym kosztowałoby to sporo many. W późnej częsci gry go olewałem i szedłem na carrych. Zastanawiam się po co Ireli true dmg jak nie radzi sobie z tankami. Tym bardziej jeśli budują dmg. Pozatym Irelia jest manożerna i ciężko coś ugrać przeciw top tankom, którzy nie mają many. Gram przez to ze scaling mana regeneration runami.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja budowałem Irelię opierając się wyłącznie na attack speedzie i true dmg co nie zmienia faktu, że na początku miałem problemy praktycznie z każdym przeciwnikiem. Moim zdaniem Irelia to tylko tanky / attack speed inaczej - budowana na vruisera nie robi nic. To jest postać, która wymaga opanowania i wyczekania odpowiedniego momentu aby wskoczyć w teamfigh, we wrogiego ad carry. Mówię ad carry, ponieważ z typowym apekiem Irelia nie może iść na wymianę.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Irelia? Trochę nie grałem. Bulid to core botrk i trinitka reszta sytuacyjnie. Z tym że zaczynasz w 90% od sheena. Daje ci to kosmiczny burst który jest równie zaskakujący dla ciebię co dla przeciwnika. Irelia ogólnie ma raczej słabe early chociaż z sheenem i cutlasem można coś zabić. A jak nie to farmimy i czekamy do mid/late gdzie świetnie się skaluje. A garen vs irelia. Jak wybajtujesz jego q i wirka to wyjeżdżamy jak nie to gramy pasywnie. A tak ogólnie to irelia z góry tą linie wygraywa o ile bardzo nie sffeduje. Bo jak dla mnie garen to jeden z najbardziej bezużytecznych postaci w lejcie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat Irelia słabo się skaluje w late. Ma słabe early i mniej, ale nadal słabe, late. Ona jest pod mid game i w sumie tyle z niej dobrego. Dziwna postać oparta mimo wszystko na AS i tankowatości. Plus taki, że trudna do zatrzymania, ma true dmg, jakis tam heal z aa i całkiem fajne cc. No ale generalnie zbyt mocno ściśnieta przez Riot nerfami, także nie dziw się że możesz przegrać linie właściwie z każdym :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ocb? Irelia słaby late? Przecież ona z dobrym buildem może mieć 3-4 k hp conajmniej 1.5 as z 200 parę ad 70% tencity plus oczywiście mega mocny skill set. Fakt są toperzy z lepszym late (głównie jax) ale w życiu bym nie powiedzieł że irelia źle się skaluje :P.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo z czym do ludzi tak na prawdę. AS sprawdza się słabo na melee. Niby może się przykleić do adc ale przy jej zerowym burscie (bo q i ewentualny buff z trinity to zero lekko mówiąc) musi stać i nawalać. O ile w sytuacji 1vs1 to działa, tak przy 5vs5 team nie pozwoli jej na wykonanie jakiejś znaczącej ilości ataków. Warto wspomnieć o beznadziejnym ulti, które nadaje się chyba tylko do ścigania przeciwników. Tak, Irelia słabo skaluje się w late.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym że jak irelia się przyklei to... Ciężko ją odkleić. Ma stuna/mocnego slowa botrka cc prawie na nią nie działają plus pewnie będziesz miał randuina. Irelia w late to jak rene w early/mid nie zawsze ma jak siąść lecz jak już siądzie to raczej nie przebacz :P. A do tego wymaga dużo atencji od przeciwników. Przecież nie zostawiasz jej na plecach swojego adc :P. Wiadomo są lepsze postacie ale na pewno wolę taka irelke od renekton/garena/panteona w lejcie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Riot znowu popisuje się swoimi umiejętnościami co do nerfienia itemów/postaci. Feral flame potrzebuje teraz 30 stacków by się odpalić, zamiast 25. Ja nie wiem jak wspaniałe wyobrażenie o community ma Riot, ale taka zmiana spowoduje tylko i wyłącznie to, że w early junglerzy zamiast gankować, to będą skupiali się na farmie by wyfarmić lanterna. Już teraz pare razy spotkałem się z sytuacją, gdy osoba z lejna która prosiła o ganka została zbywana tekstem "i need stack FF", a co dopiero teraz.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No Riot już dostał feedback, że podnoszenie ilości stacków tylko wyeskaluje problem, jakim jest siedzenei w dżungli i farmienie ff. Z jednej strony jest to dobre bo lanerzy muszą pomyśleć co wziąć na linię aby jej nie przetopić bez junglera. Jednak to, że teraz junglera nie widzisz do 20-30 minuty da się zauważyć, wyskakuje taki z ff nastackowanym, ma więcej cs niż lanerzy (niektórzy) i zaczyna wszystkich obijać jeśli wie co robi.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będę się kłócił. Pograjcie sobie irelia z dobrym buildem na odpowiedniego przeciwnika. Pogladajcie jakieś dobre ireliki to wrócimy do rozmowy :P.

A co do @up. I tak za słaby ten nerf. Co z tego że do tej 15 min musi stackować jak potem taki master czy shyvana są kompletnie nie do zatrzymania. Fakt zawsze znajdzie się ktoś to pozwoli wszystkim linia przebrać bo stacki. Co nie zmienia faktu ,że item jest w tym momencie broken.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...