PsychoGhost Napisano Sierpień 24, 2013 Zgłoś Share Napisano Sierpień 24, 2013 Witam jestem nowym użytkownikiem forum, nie wiem czy temat zakładam w dobrym dziala w razie czego proszę admina o przeniesienie do odpowiedniego działu. Wracając do problemu kupiłem 2 dni temu CDAction z 30 dniowym kodem do PS+ po wpisaniu go na konsoli wyskakuje komunikat,że kod został już aktywowany lub stracił ważność. Czy jest jakaś szansa na reklamację tego kodu ? Mogę udowodnić że nie mam aktywnego PS+ na konsoli. Proszę o odpowiedź. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Smuggler Napisano Sierpień 25, 2013 Zgłoś Share Napisano Sierpień 25, 2013 Ghost jest na urlopie, najlepiej po prostu napisz bezposrednio do niego - na majla (jest w Zawartosci cover dvd) lub priva i uzbroj sie w nieco cierplwosci, on wraca 1.09 do pracy. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kubusk Napisano Sierpień 25, 2013 Zgłoś Share Napisano Sierpień 25, 2013 W przypadku problemów z kluczem do GDaty (pod koniec aktywacji wyskakuje mi komunikat, że "Przykro nam, ale nie ma już kluczy. ") też czekać na Ghosta? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Smuggler Napisano Sierpień 25, 2013 Zgłoś Share Napisano Sierpień 25, 2013 tak Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...