Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Fusiox17pl

Komputer wyłącza się podczas grania

Polecane posty

Witam mam problem z moim 2 letnim komputerem. Podczas wczorajszej sesji w Dead Island w co op po półtorej godzinie gry komputer wyłączył się i nie reagował na przycisk power przez około 30 minut. Moment wyłączenia wyglądał tak jak by zabrakło prądu ( oczywiście router głosniki i monitor były włączone). Wcześniej miałem może raz czy dwa taka sytuacje gdy grałem w Darksiders 2 (dłuższa sesja gry 5h? :D). Około tydzień temu komputer wrócił z serwisu, gdyż strasznie buczał, okazało się, że chłodzenie karty graficznej padło i wymienili mi na nowe. W sprawach sprzętowych jestem laik raczej wiem tylko co gdzie jest i tyle :D prosze o jakies rady od czego to może być.

Specyfikacja komputera

Procek: AMD PHENOM II X4 955

Dysk twardy: HDD SEGATE BARACUDA 500GB 7200 ST3500413AS

Mobo: Asus M5A87 AM3+

Obudowa: b21 logic 500W (razem z zasilaczem)

Ram: Kingston DDR3 4GB HYPERX KHX 1600C9AD3B1

Grafa: AMD RADEON HD6770 1GB DDR5 128B ( wymienione chłodzenie w serwisie na Arctic accelero l2 plus)

Os: windows 7 HOME PREMIUM 64 BIT

Nagrywarka : Samsung jakiś

Komputer nigdy nie był poddawany zabiegom OC i nie będzie :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zasilacz to szrot i w zasadzie na tym można by zakończyć temat. Zapewne nie daje rady i po dłuższym graniu wyłącza się z przegrzania czy też z przeciążenia. Dlatego najlepiej byłoby podmienić zasilacz i sprawdzić jak się komputer będzie sprawował. Możemy też sprawdzić temperatury reszty podzespołów. Pobierz program HwMonitor odpal go, następnie pograj w jakąś grę 15-20min i daj screen z odczytem temperatur.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach