Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

ernie1979

Ram DDR2

Polecane posty

Witam!

Padły mi obie kośći ram firmy OCZ

Wysłałem mail (ticket)

Otrzymałem odp

Please be advised that the status on your trouble ticket

has been changed from Acknowledged to In Progress

with the following comment:

-------------------------------------------------------

Comment: Dear E...,

I'm very sorry that you experience difficulties using OCZ products.

Unfortunately this memory is EOL, so we can't provide a replacement, but a

refund. To process with the refund, I need the following details emailed to

aponomarev@ocztechnology.com please:

- Your banking details including IBAN and SWIFT/BIC

- Your full address + email + phone

- A copy/scan of your original invoice

- Your ticket ID Thanks!

To reply to this comment directly, please click on the link below:

co to znaczy????

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszytsko przetłumaczyć czy tylko te wymagania? :P

Jest nam bardzo przykro z powodu napotykanych przez ciebie trudności w używaniu produktów OCZ.

Niestety te pamięci są EOL (cokolwiek to znaczy) ,więc nie możemy zapewnić wymiany ,tylko zwrócić koszty.

Do zwrou potrzebuje poniższe informacje wysłane na :

- IBAN (twój numer konta) i SWIFT (8-znakowy kod oznaczajacy twój bank ,nie wiem skąd go wziąć)

- twój adres , adres mail i numer telefonu

- skan lub kopie twojej faktury

- numer twojego ticketa

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Dostałem mowy mail

Proszę o tłumaczenie

Dear valued customer,

please find your RMA information below. If your replacement item is not

available upon receipt of your RMA, we will send a replacement part of

equal or better specification than your defective item. This upgrade will

not affect fit, function, reliability or warranty.

Please let me know if you have any questions. Thank you.

*** Please read the following information carefully. Follow all

instructions to ensure your RMA is properly received and processed. ***

Your RMA number is: EN293916

Your RMA return Address is:

OCZ Technology Group Inc. - EMEA

Coenecoop 89B

2741 PH, Waddinxveen

The Netherlands

T: +31(0)182-624020

The original OCZ product has to arrive at our warehouse within 30 days

after the RMA number is issued.

If you return a SSD: Please return the SSD only, accessoires like 3.5"

mounting bracket will not be replaced.

If you return a RAM kit: Please return the whole kit, OCZ is unable to

replace single modules.

If you return a PSU: Please include all cables.

Clearly write your RMA number on the package using a black marker. Any

packages received without an RMA number clearly visible on the outside of

the package will be rejected. Please include a copy of this RMA

information sheet inside your package. Please include a copy of your

original receipt if possible.

Secure the product by using at least two inches of bubble wrap or foam.

OCZ recommends shipping using a traceable courier, such as FedEx or UPS.

OCZ will not be responsible for lost RMA packages. Please be advised that

OCZ will not cover the charges for your shipment to our facility.

Do not lose your RMA number! We will not be able to track your RMA status

without it.

You may verify and track your RMA at:

http://rma.ocztechnology.com/rmalookup.aspx

If you have any other questions, feel free to contact us. For RMA status,

please contact the RMA Department

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drogi kliencie. Poniżej znajdziesz swój numer RMA.

Jeśli na podstawie tego numeru nie można wymienić elementu (części), wyślemy zamiennik o podobnej lub lepszej specyfikacji niż ten, który uległ uszkodzeniu. Taka wymiana nie spowoduje braku możliwości dopasowania elementu (będzie pasował), jego działania, możliwości czy utraty gwarancji.

Proszę o informację w przypadku pytań. Dziękujemy.

Proszę o dokładnie zapoznanie się ze sposobem postępowania. Postępuj zgodnie z instrukcjami, żeby mieć pewność że wymiana na podstawie RMA będzie przeprowadzona prawidłowo.

Twój numer RMA: EN293916

Adres do wymiany na podstawie numeru RMA:

OCZ Technology Group Inc. - EMEA

Coenecoop 89B

2741 PH, Waddinxveen

Holandia

T: +31(0)182-624020

Produkt firmy OCZ musi zostać do nas wysłany w terminie 30-dni od nadania numeru RMA.

W przypadku zwrotu dysku SSD, proszę przesłać sam dysk. Akcesoria typu talerz montażowy 3.5" nie będą wymieniane.

W przypadki zwrotu pamięci RAM, prosimy o zwrot całego kompletu. Firma OCZ nie wymienia pojedynczych modułów.

Jeśli zwracasz zasilacz, prosżę dołączyć wszystkie kable.

Proszę czytelnie napisać Twój numer RMA na paczce, używając czarnego flamastra. Każda paczka bez czytelnie widocznego numeru RMA na zewnątrz paczki będzie odrzucana. Proszę dołączyć tą informację (całą treść) wydrukowaną na kartce - i umieścić wewnątrz paczki. Proszę załączyć kopię oryginału zakupu (?), jeśli to jest możliwe.

Proszę zabezpieczyć produkt używając minimum 2-calowej folii bąbelkowej lub gąbki.

OCZ preferuje wysyłkę za pomocą kuriera typu FedEx lub UPS, gdzie można namierzyć paczkę.

OCZ nie odpowiada za zagubienie paczki RMA, nie ponosi odpowiedzialności za paczęk dostarczaną do OCZ.

Nie zgub numeru RMA ! Nie będziesz w stanie namierzyć numeru RMA (i aktualnego statusu).

Możesz sprawdzić stan realizacji Twoje reklamacji RMA na stronie:

http://rma.ocztechno.../rmalookup.aspx

Jeśli masz jakiekolwiek pytania, skontaktuj się z nami. Aby sprawdzić status RMA, skontaktuj się z oddziałem RMA.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co to znaczy?

dostanę za pamięci 30 euro?

mam im najpierw je wysłać???

Hi,

We would like to inform you that the defective item you will returning is valued at 30 EURO per kit of 2 sticks based on our last selling price. Please acknowledge us if this amount is acceptable and authorize us to process your refund.

30.00 EUR

=

40.18 USD

US Dollar

1 EUR = 1.33907 USD

1 USD = 0.746789 EUR

Please send the 2 sticks back to Ocz for refund. When we receive the part we will process with the paperwork and submit to accounting for the refund process. Please allow accounting 2-3 weeks to process starting from the date that we receive the part.

Regards.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, jak im wyślesz ("Please send the 2 sticks back to Ocz for refund"), to dostaniesz 30 euro zwrotu ("the defective item you will returning is valued at 30 EURO"), a procedura potrwa 2-3 tygodnie ("Please allow accounting 2-3 weeks to process starting from the date that we receive the part").

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...