Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

LiuKang

Dziwny problem z Routerem TP-Link

Polecane posty

Witam

Zakupiłem Router TP-Link WDR 3600 , który jakiś czas temu polecono mi na forum. Link do tematu gdzie jest nieco więcej informacji odnośnie zagadnienia- poniżej:

http://forum.cdaction.pl/index.php?showtopic=220076&hl=

Zainstalowałem wszystko, utworzyłem sieć WiFi, którą wykrywają smartfony, moc sygnału full, wszystko pięknie, telefon łączy się z Wifi..i tutaj nastepuje problem. Telefon normalnie łączy się z Wifi jednak strony w necie nie wczytują się. Niby połączony, niby wszystko ok ale jednak nie. NIe wiem czym to jest spowodowane, jakieś zabezpoieczenia w routerze/telefonie , nie mam pojęcia, nie znam się i nie chcę kombinować na oślep.

Kolejny problem ,a raczej pytanie dotyczy tego jak sprawić by jednoczesnie możliwe było korzystanie z Internetu po kablu i Wifi. Bo z tego co wstępnie zauważyłem to przy podłączonym Wifi pada net z kabla w pc stacjonarnym. Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam!

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kabel podlaczylem prawidlowo oczywiscie. Z tym, ze nie moge wejsc przez przeglądarke na 192.168.0.1 bo jak juz wspomnialem kiedy router jest podlaczony do pc to net nie dziala zas kiedy jest odlaczony to nie jest wykrywany , tak wiec nie wiem jak sie uporac z tym problemem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brzmi tu troche jak konflikt IP.

Czy napewno DHCP jest włączone na ruterze?

Przydałby się dokładny opis ustawienia/podłączenia. Gdzie/który kabel i jak. Ile urządzeń, jakie? Ruter bezpośrednio podłączony do modemu czy do podobnego rutera?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach