Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Roberto171

Rozłączający się internet

Polecane posty

Od dłuższego czasu(2 miesiące) rozłącza mi się internet. Od tak, zawsze pomaga ponowne wyjęcie i przykręcenie do tego całego rozgałęźnika kabla antenowego(nie znam się kompletnie, ale mam nadzieje, że dobre nazwy przedstawiłem), trwa to 2 minuty, ale jest uciążliwe. Czasem dzieje się to raz na pół godziny, czasem raz na tydzień.

Podejrzewam, że jest coś z przewodem, nie chodzi o to, że ruszam go, szarpie, czy coś, sam się rozłącza wtedy kiedy sam chce. Mam router z modemem, z którego korzysta jeszcze jedna osoba(wi-fi).

Zastanawiam się też, czy jakby co to lepiej kupić nowy kabel, czy wezwać technika z UPC i niech on się z tym bawi.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkryłem źródło mojego problemu, na 100% jest to kabel, albo sam jego wtyk(jest nakręcany). Gdy jest on lekko rozluźniony to internet pada, gdy jest wkręcony na max wszystko jest ok. Problem tkwi w tym, że mieszkam blisko torowiska, dosyć ruchliwego i każdy przejazd pociągu przynosi jakieś tam drgania i powoli ten wtyk zaczyna się odkręcać, a dodam, że od luźnego do wkręconego na max dzieli może 1,5mm.

Stąd rodzi się moje pytanie, czy w sklepach RTV mogę kupić już taki gotowy kabel, na max kilka metrów(w moim przypadku starczy max metr) razem z tym wkrętem, bez bawienia się jakimiś sprzętami do ściągania izolacji, czy coś...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wielu próbach, nadal jest to samo... Wymieniłem kabel, ten cały rozgałęźnik również i nadal się rozłącza... Zatem wychodzi na to, że problemem jest mój modem wraz z routerem. Dali mi go z upc, jest to model Thomsona, na internecie czytam, że thomsony są badziewne i często występują z nimi problemy.