Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Raventilus

Dziwny problem z komputerem.

Polecane posty

Witam Serdecznie

Mam taki problem.

Wczoraj jak zawsze rano postanowiłem odpalić komputer. Niestety po kliknięciu przycisku POWER wiatrawk w zasilaczu i w "coolerze" obrócił się dwa razy, na sekunde zapaliła się kontrolka na przodzie komputera (to zielone światełko) i tyle co się działo . Wyczytałem na forum by odpiąć wszystko czyli grafike, ram itp . Niestety dalej to samo. Odrzucam teorie że to wina zasilacza, ponieważ tak się dzieje na 3 które mam w domu. Mianowicie jest jedno ALE : przy wyciągnięciu wtyczki z nad "coolera" 12v wiatraki się kręcą, dioda świeci, gdy włóże spowrotem tą wstyczke na swoje miejsce, to dzieje sięsytuacja powyżej.

Prosze bardzo o pomoc bo nie wiem co mam naprawić bądź wymienić - jestem totalnym laikiem w tych sprawach więc nie wymagajcie ode mnie wielu jak i fachowego języka .

Procesor : Intel E302006-001 (nie wiem dokładnie, bo nie mam pudełek od części )

Płyta Główna : GA-945P-S3 Gigabyte

K.Graficzna : GeForce 9400 GT 1 GB

RAM: 2GB GoodRam

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak o tą wtyczke. Jeśli podepne tam ją od zasilacza (wtyczke) to komputer się nie włącza. Raz wiatrakiem obróci, na sekude zapali się dioda od przodu komputera (zielona - komputer wlaczony) i tak jakby ucinąło dopływ prądu .

Właśnie w nim szperałem

Gdy wszystko jest podpięte dzieje się tak jak w moim pierwszym poście. Jeśli natomiast wypne k.graficzna i ram to on chodzi (zwróciłem uwage że wiatrak na procku zwalnia i psyspiesza tak jak by dostawał "kopa" prądu) to co sekunda ze speakera wydobywa się pojedyńcze pikanie.

Pytanie: Mogło coś się "odwidzieć" zasilaczowi że stracił swoją moc?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeśli mam stary zasilacz... 20 pin i 4 z kabelkami czarnymi i żółtymi to jego moge bezpiecznie podłączyć ?