Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

jereksel

Analiza SMART dysku

Polecane posty

Tak, dysk się sypie. Nie tylko masz realokowane sektory, czyli uszkodzone fizycznie, ale również niestabilne (czekające na przeniesienie vel realokację; mogłyby to być bady logiczne, ale biorąc pod uwagę te przeniesione - istnieje duże prawdopodobieństwo, iż są to bady fizyczne). Na dodatek jednych i drugich jest całkiem sporo, także to ostatnia chwila na zrobienie kopii danych. Dysk nadaje się wyłącznie do wymiany.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, jakiekolwiek bady (może być nawet tylko jeden) to podstawa reklamacji.

BTW, jeśli nie chcesz reklamować dysku w miejscu zakupu, możesz bezpośrednio wysłać go do producenta. Szczegóły na stronie Seagate'a.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewny nie jestem, ale po wpisaniu wszelkich danych dotyczących dysku, myślę, że chyba nie jest to konieczne (za bardzo jednak nie sugeruj się tym, co piszę - w tej chwili nie jestem w szczególnej dyspozycji ;F). Tak czy siak, jeśli chcesz mieć stuprocentową pewność, że gwarancja zostanie uznana, zrób skan w tym programie. Choć on wielu nieprawidłowości nie wykrywa, to w Twoim przypadku na pewno wykryje, a to jest pewnik, iż reklamacja zostanie uznana (wyników z innych programów - nawet S.M.A.R.T. często nie uznają, i trzeba się wykłócać; aliści w Twoim przypadku to nie grozi :)).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...