Winkielek Napisano Kwiecień 21, 2013 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 21, 2013 Witam,Od jakiegoś czasu nie dawała mi spokoju jedna rzecz, a mianowicie to, że komputer nie chodzi tak jak powinien. I pierwszy raz od dłuższego czasu się nie pomyliłem. Po dłuższym okresie czasu odpaliłem właśnie Gulid Wars'a 2 i ni z tego ni z owego po chwili rozgrywki, komputer się zfreezował tzw. Dźwięk się zapętlił, a obraz się nie poruszał i nic nie można było zrobić poza ręcznym resetem (guzikiem) kompa. Objawia się to również podczas np. grania w Loudota, gdzie po jakimś czasie wywala mnie do pulpitu, czasem zmieniając rozdzielczość, a czasem nie. Ogólnie komputer ma dziwne zachowania.Jako, że już założyłem kiedyś temat, lecz problem ustał, ale pojawiły się inne objawy ww. Sprawdziłem program MemTestem84 i wyszło 0 błędów, również zrobiłem S.M.A.R.T dysku i wyszło takie coś:http://imageshack.us...2/hdtunerl.png/Czy może to być wina płyty głównej? A mżze karty graficznej? Istnieje jakiś sposób, żeby to sprawdzić?E: Jeżeli to ma jakieś znaczenie to pracuję ostatnio przy półotwartej obudowie (zdjętej ściance), bo moja obudowa to jakiś noname i myślałem, że przegrzewanie było głównym problemem, ale jeżeli dzieje się tak przy otwartej ściance to chyba nie w tym leży problem. Jeżeli zajdzie taka potrzeba to sprawdzę temperatury tylko nie wiem jakim programem. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MikaelDorren Napisano Kwiecień 21, 2013 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 21, 2013 Na dysku jedyne co widzę to mnóstwo błędów CRC. Pytanie tylko czy to wina kabelka, samego dysku czy płyty głównej. Ale patrząc na poprzedni Twój SMART ich liczba nie wzrosła.sprawdzę temperatury tylko nie wiem jakim programem.HWmonitor wystarczy. Włączyć przed grą, pograć, spojrzeć na wyniki.Chieftec GPS-450AA-101 ASklerozę już mam i nie chce mi się dokładnie szukać, ale sprawdź go dla pewności. Któraś seria GPS-ów miała tendencję do odstawiania szopek po kilku latach. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
[Ekspert] antros22 Napisano Kwiecień 21, 2013 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 21, 2013 Na szybko możesz ewentualnie podkręcić/odkręcić nieco kartę i sprawdzić, czy coś to zmienia. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Winkielek Napisano Kwiecień 21, 2013 Autor Zgłoś Share Napisano Kwiecień 21, 2013 @upMógłbyś ciut jaśniej, bo nie za bardzo ogarniam od czego mam ją odkręcić lub do czego dokręcić ;P Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
[Ekspert] antros22 Napisano Kwiecień 21, 2013 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 21, 2013 Sorry, chodziło mi o oc, zmianę taktowań (góra 100 MHz). =) Masz tu ogólny poradnik. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Winkielek Napisano Kwiecień 22, 2013 Autor Zgłoś Share Napisano Kwiecień 22, 2013 Tia... Karta była kupowana całkiem niedawno, da się sprawdzić czy to wina karty w jakiś inny sposób? Bo z tego co wiem jak się zacznę bawić w oc to chyba gwarancja przestanie "działać". Mam w szafce obok druga kartę, poprzednią 9600gt, mam spróbować ja podłączyć? Czy jak już wyjdzie na to że będę musiał podłączyć starą kartę to muszę odinstalowac sterowniki starej i zainstalować nowej? I jeżeli jest to wina karty graficznej to była ona kupowana w agito, jak wygląda w agito reklamacja? Bo z tego co pamiętam nie dostałem żadnego kwitku razem z kartą, na jakiej podstawie mogą mi ją przyjąć i jak mam się do niej (gwarancji) zabrać? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
helmud7543 Napisano Kwiecień 22, 2013 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 22, 2013 Raczej będziesz musiał przeinstalować sterowniki. Co do reklamacji - paragonu nie dostałeś? Jeśli nie, to jest problem. Możesz wtedy jeszcze, pamiętając datę zakupu, spróbować się dogadać czy znajdą to w rejestrach ale to już kwestia ich dobrej woli raczej... Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Winkielek Napisano Kwiecień 22, 2013 Autor Zgłoś Share Napisano Kwiecień 22, 2013 Odbieralem, a dokładnie mama w punkcie odbioru na osiedlu i wydaje mi się że nic takiego nie dostała, a to że transakcja jest zapisana na koncie na agito.pl to nie ma znaczenia? A może jakiś e-mail potwierdzający zakup? Jak wrócę do domu to poszukam... A może to wina płyty głównej? Albo zasilacza? Jakieś sugestie jak to sprawdzić? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
helmud7543 Napisano Kwiecień 22, 2013 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 22, 2013 Najpierw musisz sprawdzić, czy to nie grafika, potem ją ewentualnie reklamować, to co dostałeś na maila powinno być paragonem lub powinieneś znaleźć go logując się na koncie w sklepie. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Winkielek Napisano Kwiecień 22, 2013 Autor Zgłoś Share Napisano Kwiecień 22, 2013 A co do innych komponentów, jeżeli okaże się, ze wina nie stoi po stronie karty graficznej (w co trochę wątpie) to co wtedy? Zaraz po powrocie do domu sprawdzę sprawę z Grafiką. Co do tego zasilacza, to na necie albo nie potrafię niczego znaleźć albo rzeczywiście nic na ten temat nie ma jeżeli byście coś na ten temat wiedzieli lub znaleźli to z góry dziękuje za cynk. Choc przyznam szczerze, że jak w przyszłym tygodniu lub za 2 będę zaopatrzał się w nową obudowę to wypadałoby również kupić już porządny zasilacz żeby potem się nie bawić w odpinanie kabli przy dalszej ewentualnej rozbudowie, więc jak amcie coś godnego polecenia - równiez nie za drogiego to dajcie znać, z tego co wiem z takiej niszowej półki można znaleźć Aerocoola VP-450, ale może coś ciut "lepszego". Z góry dziękuje. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
helmud7543 Napisano Kwiecień 22, 2013 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 22, 2013 Chyba tylko podmiana podzespołów pozwoli się rozeznać w temacie. Kartę może przetestuj u kogoś? Co do zakupów - poczekaj na kogoś bardziej kompetentnego bo od dawna nie siedzę w rynku sprzętu. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
[Ekspert] antros22 Napisano Kwiecień 22, 2013 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 22, 2013 Od takiego odkręcania/podkręcania (bardziej chodziło mi o sprawdzenie tej pierwszej opcji) gwarancji byś nie stracił. Skoro jednak masz na podorędziu inną kartę, to ją podmień na próbę.Jeśli chodzi o zasilacz, to za mniej więcej dwie stówy możesz kupić SilentiumPC Deus 500W. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Winkielek Napisano Kwiecień 22, 2013 Autor Zgłoś Share Napisano Kwiecień 22, 2013 Więc tak... Stety, niestety jak kto woli po wymianie karty i instalacji sterowników do niej, odpaliłem GW2. Troszkę odczułem spadek jakości, więc obniżyłem detale, żeby gra chodziła płynnie pograłem pół godziny, może mniej, ale na pewno więcej niż na poprzedniej karcie i nic się nie dzieje w przeciwieństwie do poprzedniczki. A więc, czy to jest w 100% potwierdzone, ze to jest wina karty? I czy istnieje możliwość że nie tylko karta była skopana? I teraz jak to wygląda z gwarancją, mama utwierdziła mnie w przekonaniu, ze nie otrzymała żadnego kwitka, czy ta transakcja na koncie agitowskim starczy i to info na mailu? I teraz przyznam szczerze, że pierwszy raz bd reklamował taką rzecz, więc wychodze z zapytaniem jak się do tego zabrać?I jeszcze raz dziękuje za wielką pomoc i wszystkie odpowiedzi. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
[Ekspert] antros22 Napisano Kwiecień 22, 2013 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 22, 2013 Wypadałoby sprawdzić kartę jeszcze na innym kompie, acz - skoro jest na gwarancji (mam nadzieję, że nie będzie z tym problemu; mnie również się wydaje, iż ten mail/"transakcja" wystarczy) - to w sumie możesz ją oddać, sami sprawdzą. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Winkielek Napisano Maj 15, 2013 Autor Zgłoś Share Napisano Maj 15, 2013 Witam po dłuższej chwili, a więc sprawa wygląda następująco:Wysłałem kurierem paczkę, mówię wam, ile z tym problemów było... Aż szkoda gadać, ale wracając do tematu. Wysłałem paczkę dnia 7.05 lub 8, dostali ją 9 i na stronie internetowej, na moim koncie na agito, w zakładceZgłoszenia reklamacyjne RMAWidnieje coś takiego: 09-05-2013 Przyjęto towar do serwisu Agito 09-05-2013 Wysłano do serwisu zewnętrznego I tu wychodzę z zapytaniem. Jak myślicie, ile może trwać proces reklamacyjny? I gdzie może być ten serwis zewnętrzny, możliwe, że za granicą ? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MagicznyRusek Napisano Maj 17, 2013 Zgłoś Share Napisano Maj 17, 2013 Z własnego doświadczenia powiem, że gdy odsyłałem zasilacz na gwarancję to czekałem jakieś 2 tygodnie A że serwis za granicą to możliwe Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Winkielek Napisano Maj 17, 2013 Autor Zgłoś Share Napisano Maj 17, 2013 Więc, dostałem kartę z powrotem. I na wniosku reklamacyjnym w Uwagach Serwisu Gigabyte jest napisane ECN, co to znaczy? Dobra, słuchajcie. Karta śmiga, w GW się spisuje bardzo dobrze, i mam nadzieję, że mi posłuży. Temat do zamknięcia i dziękuje wszystkim zainteresowanym. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yojc Napisano Maj 17, 2013 Zgłoś Share Napisano Maj 17, 2013 Problem rozwiązany, więc temat zamykam.W razie potrzeby otwarcia tematu, proszę o kontakt przez PW. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...