muchson9 Napisano Kwiecień 14, 2013 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 14, 2013 Czeloł!Jestem posiadaczem drukarki HP Deskjet F4580. Mam wgrane najnowsze sterowniki etc. Wczoraj kupiłem tylko czarny tusz gdyż stare się wyczerpały, a koloru i tak nie używam. Załączyłem odpowiednio tusz w drukarce, jednak nic nie chcę się drukować, nawet strona testowa. W centrum obsługi HP widok poziomu tuszu się nie zmienił dalej wskazuje na jego brak. Co zrobić by to [beeep] ruszyło. Proszę o szybką odpowiedź.Strzałeczka. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MikaelDorren Napisano Kwiecień 14, 2013 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 14, 2013 1) Na forum nie przeklinamy, jak zapewne zauważyłeś.2) Rzeczy podstawowe - http://h10025.www1.h...cname=c00864517Czy zrobiłeś wszystko jak jest tam zalecane? Czasami drobne przeoczenie (np. pozostawienie taśmy ochronnej, używanie tylko jednego pojemnika (niektóre drukarki tak mają, że muszą mieć włożone oba, nawet jeśli używany jest jeden)) może powodować problemy. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muchson9 Napisano Kwiecień 14, 2013 Autor Zgłoś Share Napisano Kwiecień 14, 2013 Problem rozwiązany ponowne wyjęcie i włożenie kasety pomogło, do zamknięcia. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MikaelDorren Napisano Kwiecień 14, 2013 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 14, 2013 Problem rozwiązany, więc temat zamykam.W razie potrzeby otwarcia tematu, proszę o kontakt przez PW. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...