Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

maridok

Modele jazdy w grach

Polecane posty

Autorzy gier sandboxowych, gdzie miasta są małe, a pokonywanie większych odległości na piechotę nie jest mądrym pomysłem, dokładają wszelkich starań, by sposób prowadzenia się samochodów był dla gracza przystępny. Niestety nie zawsze jest.

Jak oceniacie modele jazdy w grach sandboxowych typu GTA, Sait's Row czy True Crime i gdzie wg was pojawił się najlepszy, a gdzie najgorszy model jazdy?

Jeśli o mnie chodzi to najlepiej spisali się chłopacy z Rockstar Games w GTA4. Świetnie prowadzi się też auta w Sleeping Dogs. Najgorzej myślę wypada Saints Row 2, a także... Wheelman, co mnie osobiście bardzo rozczarowało zważywszy na to, że to gra, gdzie model jazdy to kluczowa forma rozgrywki.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie to kwestia przyzwyczajenia. Zaczynając grać w Just Cause 2 model jazdy samochodem był dla mnie niezbyt zachęcający, a pod koniec gry, po ok 40 godzinach wydawał mi się bardzo dobry. Dodam jeszcze coś o DIRT2. Wszędzie gdzie czytałem, każdy chwalił model jazdy, dla ,nie byla to totalna porazka i po kilku wyscigach odlozylem gre na półkę..W żadną produkcje która wymieniłes nie gralem także nic ci nie pomogłem :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie model jazdy najgorzej prezentował się w Total Overdose, przy nim, ten z SR2 to bajka. W TO samochody nadają się najlepiej do jazdy po prostej drodze, bo zakręty, czy nie daj Boże jakiekolwiek hamowanie na ręcznym to coś, co skutecznie potrafiło zniechęcić do dalszej gry.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi najprzyjemniej jeździło się zdecydowanie w GTA 4. Nie wiem do końca dlaczego, bo ten model jazdy idealny nie był, ale po prostu jeździło mi się dobrze.

Z kolei najgorszy miało Sleeping Dogs. Auta jeżdżą bardzo sztywno, co nie wpływa dobrze na ten element rozgrywki. Za to jazda motocyklem w tej grze jest świetna.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sleeping dogs nie było tak źle. Jedynie denerwować mogło to, że samochody nie ruszały płynnie powoli jak w GTA 4 np, tylko ruszały od razu na najwyższych obrotach. Tak samo było w poprzedniej części True Crime, w najnowszej zostało to nieco poprawione, ale i tak jeszcze nie dość. Kolega wyżej wspomniał o Dirt2 Chodziło mi bardziej o gry sandboxowe, ale w grach typu Dirt właśnie, czy NFS myślę, że odpowiednio zrobiony model jazdy to podstawa, bo przecież te gry nie oferują niczego poza jazdą samochodem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GTA 4 wygrywa i odstawia konkurencję bardzo daleko w tyle. Nawet we wcześniejszych częściach GTA na próżno było szukać dobrego modelu jazdy. Ten z serii Saints Row to w ogóle porażka - fury z kartonu. Just Cause podobnie, a wspomniany przez Was Wheelman, to najlepszy przykład na to, jak kompletnie spartaczyć robotę. Jeszcze strasznie słaby był w Ojcu Chrzestnym - pierwsza część to męka, w drugiej trochę poprawili, ale nadal samochody zbyt lekkie się wydawały.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, napewno GTA IV ma najlepszy model z wymienionych produkcji. Jazda tam autentycznie może sprawiać przyjemność, każde auto prowadzi się wyczuwalnie inaczej. Ale pamiętam że dużo frajdy sprawiała mi jazda w stare dobre GTA II. Kamera z góry i ucieczka przed policją gdy za dużo przed sobą nie widzisz, a i tak manewrujesz sprawnie między autami...ach to były czasy. Mam tylko nadzieje że w GTA V nie pokombinują za dużo i model jazdy będzie porównywalny do poprzedniej częsci, bo nie ma nic gorszego niż popsucie jazdy autem w tego typu "otwartych" grach.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyznam że w Need for speed Highstakes/Road Challange, całkiem fajnie sie porawdzi, tylko często zdarzają się kraksy które powalają nasze auto do góry nogami i to trochę wkurza,.

Poza tym w trybie dla policji nie ma jakiegoś bezcelowego uderzania aby pasek spadł piratowi drogowemu aby go złapać jak to było w Hot Pursuit 2, O NIE aby zatrzymać takiego jednego trzeba...

NO WŁAŚNIE zatrzymać, więc musimy mu zablokować drogę i poczym nasz pączkojad wychodzi z autka i wlepia mu mandat, po ileś mandatach dopiero zostaje zatrzymany na amen.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SR2 jeśli chodzi o jazdę to rzeczywiście masakra, do dziś jej nie ogarnąłem. Lepiej na tym tle wypadł RF:Guerilla, choć model jazdy był stricte zręcznościowy. Najlepszy był model jazdy w Vice City (w nowsze GTA nie grałem).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie najbardziej przypadł do gustu model jazdy z GRID-a i GTA IV. W przypadku obu jeździ się przyjemnie, czuć różnice w prowadzeniu różnych samochodów. Wozy nie są przy tym papierowe i dobrze czuć ich wagę.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...