dangerziom Napisano Marzec 20, 2013 Zgłoś Share Napisano Marzec 20, 2013 Witam, ostatnimi czasy zakupiłem nowy router. Mam jednak z nim problem.Pojawia się Brak dostępu do internetu (źółciutki trójkącik z wykrzyknikiem) I nic nie mogę począć oprócz resetu routera bo nic innego nie pomaga. Dodam iż dzieje mi się to częściej niż 2 razy na dzień. Najciekawsze jest to iż wszystkie diody na routerze świecą się jak powinny, a mój komputer dalej wysyła i odbiera pakiety. Dns i IP nie może być zmienione ponieważ komputer nie rozpoznaje sieci. Na stronce routera (192.168itd.) ciężko mi się z czymkolwiek uporać...Proszę o pomoc!Dostawca internetu TPSA Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
politan Napisano Marzec 21, 2013 Zgłoś Share Napisano Marzec 21, 2013 Gdy masz "brak dostępu do internetu" uruchom wiersz poleceń i wpisz kolejno co niżej, na forum wrzuć screeny z wynikami.ipconfig /allping wp.plping 212.77.100.101 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dangerziom Napisano Maj 2, 2013 Autor Zgłoś Share Napisano Maj 2, 2013 "Odnawiam" problem aczkolwiek znowu mnie dręczy. Statyczne ip nie pomaga, @up Timeout. Tym razem następuje to naprawde często. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
politan Napisano Maj 5, 2013 Zgłoś Share Napisano Maj 5, 2013 Wciąż nie dostałem screenów z wynikami poleceń z mojego poprzedniego posta. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...