Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Grzesko

Rozwiązany: Problem z uruchamianiem aplikacji

Polecane posty

Witam. Zainstalowałem nowy antywirus i zabawa skończyła się usunięciem jakichś zainfekowanych plików systemowych. Konkretnie problem wygląda tak, że jak kliknę jakąkolwiek aplikacje to wyskakuje mi błąd o treści "Aplikacja nie została właściwie uruchomiona (jakieś zera i inne cyferki). Kliknij przycisk OK, aby zakończyć aplikację." I tak mam dosłownie z każdą aplikacją .exe i instalatorami. W internecie wyczytałem że potrzebny mi jest NET Framework i taki pobrałem. Ale jak już wspominałem ten błąd wyskakuje nawet przy instalatorach. Jakby ktoś miał jakieś sugestie, odpowiednie pliki systemowe do podmiany lub dysponował jakąś inną pomocą byłbym wdzięczny. Windows 7/64 bit. A problem potęguje to że gdzieś mi się zawieruszyła płytka z systemem

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cyferki są zależne od aplikacji z tego co zauważyłem. (0xc0000142) w przypadku próby odpalenia gg.

Jak dałem wyszukiwanie błędów to w raporcie mam sześć błędów o następującej treści:

Windows

Problem: Błąd sprzętu wideo

Pliki pomagające opisać problem:

WD-20130120-1404.dmp

sysdata.xml

WERInternalMetadata.xml

Wyświetl tymczasową kopię tych plików

Ostrzeżenie: Jeśli problem został spowodowany przez wirusa lub inne zagrożenie zabezpieczeń, otwarcie kopii tych plików może zakłócić działanie komputera.

Przy czym w każdym są inne cyfry przy WD

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Występowanie błędów w wielu aplikacjach przemawia za możliwością infekcji (z którą wspomniany przez Ciebie antywirus sobie nie poradził) plików wykonywalnych (np. Sality, czy Ramnit).

Jako, że nie mam dostatecznego doświadczenia w usuwaniu malware, udzielę Ci wskazówek co zrobić teraz i gdzie dalej udać się w poszukiwaniu pomocy (chyba, że odezwie się tutaj Sevard, który ma dużo większe ode mnie doświadczenie i wiedzę w tej kwestii).

Tak więc:

1. Pobierz program OTL na pulpit.

2. Skonfiguruj go tak, jak na obrazku.

3. Kliknij Skanuj.

4. Po zakończeniu skanowania wyświetlą się pliki testowe Extras.txt i OTL.txt - zapisz je.

5. Pobierz na pulpit program GMER.

6. Uruchom go. Wykona się wstępne skanowanie. Przeczekaj je i po zakończeniu ustaw wszystko tak. Są to domyśle ustawienia, więc prawdopodobnie nie będziesz musiał niczego zmieniać.

7. Kliknij przycisk Szukaj.

8. Skanowanie może trochę potrwać. Po jego zakończeniu, tak jak poprzednio, wyświetli się log. Zapisz go.

9. Pobierz program Malwarebytes AntiMalware.

10. Wykonaj skanowanie, zapisz powstały log.

Z gotowym zestawem logów udaj się na jedno z for:

- anglojęzyczne: GeesksToGo, Bleeping Computer, SpywareInfo.

- polskojęzyczne: Fixitpc.pl.

Tam powinieneś uzyskać pomoc. Chętnie udzieliłbym Ci jej sam, ale wole nie ryzykować, że z powodu niewystarczającej wiedzy coś skomplikuję.

Na koniec prośba - jeśli zdecydujesz się szukać pomocy na którymś z w/w for podaj tutaj lub wyślij mi na PW link do Twojego tematu, bo chciałbym obserwować dalszy rozwój sytuacji. Będę wdzięczny.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam Fivtyen ale nie chciało mi się bawić z tymi logami i forami więc się nie dowiesz jak ten problem rozwiązać. Znalazłem płytkę i przeinstalowałem windows. Co do tematu to można go zamknąć. Jak ktoś będzie miał ten sam problem, to po prostu napisze do moderatora o otwarcie tematu na nowo. Dzięki za chęć pomocy :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...