nocoty7 Napisano Marzec 8, 2013 Zgłoś Share Napisano Marzec 8, 2013 Cześć! Mam problem z laptopem, mianowicie chodzi o to, że komputer strasznie muli. Wszystko długo się włącza, explorer.exe się przestaje działać itd. Laptop to: Samsung np-n102s. Moim zdaniem to mało RAMu, jak na W7. Ale mogę się mylić. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
[Ekspert] antros22 Napisano Marzec 8, 2013 Zgłoś Share Napisano Marzec 8, 2013 Jeśli miałbyś płytę z systemem, mógłbyś spróbować naprawy Windowsa. Poza tym, spróbuj "standardów" - chkdsk, sfc, przeskanuj też kompa pod względem obecności szkodników.P.S. Na razie nie wiadomo jaka jest natura problemu, więc dlatego nie zajmuje się w tym momencie diagnostyką sprzętową. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Crisser Napisano Marzec 9, 2013 Zgłoś Share Napisano Marzec 9, 2013 Zrób SMART dysku. Miałem bardzo podobny problem ,okazało się że dysk jest uszkodzony. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wichniar24 Napisano Marzec 9, 2013 Zgłoś Share Napisano Marzec 9, 2013 A po co tak kombinujecie panowie . Wystarczy rzut oka na specyfikacje sprzętu : 1gb ram'u standardowo. Do szybkiego działania tzn załadowania do ram'u wszystkich często używanych przez system plików potrzebne jest ok 1,5gb więc sprawa jest prosta. Poza tym nie zapominaj że 95% laptopów ma dyski 5400rpm, więc także z tego względu zawsze będą troche wolniejsze od standardowych montowanych w komputerach stacjonarnych. No ale oczywiście w twoim wypadku winny jest ram a raczej jego brak, niestety w tym modelu nie ma chyba drugiego gniazda na pamięć, ale zawsze można go rozebrać i zamienić to 1gb na coś bardziej odpowiedniego dla win 7.[Edit] Znalazłem informacje że max to 2gb w tym modelu - możesz jeszcze sprawdzić dla pewności czy nie da sie zamontować więcej, ale jak nie będziesz pewny na 100% to nie kupuj więcej niż 2 gb. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
[Ekspert] antros22 Napisano Marzec 9, 2013 Zgłoś Share Napisano Marzec 9, 2013 Jeśli jest problem z explorem, jest to problem systemowy (może też być sprzętowy, ale nie ma to wiele wspólnego z za "małą" pamięcią), i tyle. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...