Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Kisiel

Neostrada na windows 7

Polecane posty

Mam internet Neostada 6 Mb, posiadam do tego modem ADSL ZXDSL 852, windows XP. Chciałem zmienić system na siódemkę ale niestety po zainstalowaniu okazało się że stary modem nie działa, nie ma sterowników pod ten system, dlatego wróciłem na xpeka. Proszę o radę co powinienem kupić by bezproblemowo łączyć się z netem na 7mce, jestem w tym temacie zielony i proszę o podanie wszystkich elementów jakie muszę dokupić, najlepiej żeby zamknęło się w cenie 300 zł. Dodam że nie interesuje mnie żadne wifi, podłączanie innych kompów, laptopów, tworzenie sieci, itp.

z góry dzięki

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale sterowni dadzą się zainstalować ??

Możesz jeszcze spróbować zainstalować je ze zgodnością z windows xp ( prawym na instalator, właściwości, zgodność, potem zaznacz: uruchom ten program w trybie zgodności z.... i wybierz windows xp, a i na gole zaznacz: uruchamiaj ten program jako administrator, ZATWIERDZAMY I SPRAWDZAMY )

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro nie interesuję cię WiFi to możesz kupić zwykł modem z wyjściem RJ-45, przy czym zakup ten jest wg. mnie nie opłacalny. Lepiej kupić router a być może WiFi przyda się w przyszłości. Jeśli upierasz się przy modemie to np. TP-Link TD-8816. Jedno wyjście RJ-45 tak więc podłączysz jeden komputer. Jeśli jednak wybrałbyś router to np. ASUS DSL-N12U (~200 zł) lub ASUS DSL-N10 ver.B (~140 zł). Na pokładzie znajdziesz punkt dostępowy (WiFi) + switch 4 portowy + USB (w N12U).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@luki488

sterowniki dają się zainstalować w ten sposób ale przy próbie połączenia wyskakuje błąd, to samo próbowałem ze sterami od visty - z podobnym rezultatem, próbowałem praktycznie wszystkich opisanych w necie sposobów i nic to nie dało

@politan