Didionek Napisano Luty 23, 2013 Zgłoś Share Napisano Luty 23, 2013 Hello... Ostatnio bardziej na poważnie zacząłem bawić się edytorem do Crysisa 2 - czyli Crysis 2 Mod SDK...Jeśli ktoś go używał to wie o co w nim mniej więcej chodzi... Można używać wszystkich rzeczy z gry by robić własne poziomy, mody itp. do Crysisa 2...Jednak natrafiłem też na edytor CryEngine 3 SDK... To mniej więcej to samo co Crysis 2 Mod SDK tylko że z większymi możliwościami edycji i chodzi na nowszej wersji CryEngine 3 niż ta która została użyta w Crysisie...Jedyny problem że w CryEngine 3 SDK jest strasznie mało gotowych modeli, tekstur itp... Stąd moje pytanie:Czy wie ktoś jak przenieść modele, tekstury i inne rzeczy z Crysisa 2 do CryEngine 3 SDK tak abym mógł używać ich do robienia własnych poziomów?Mam nadzieję że znajdzie się ktoś kto wie jak to można zrobić...Pozdro...Ten temat pasuje bardziej do programów. Zapoznaj się również z poprawnym nazywaniem tematów. - Bronek Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
emqi Napisano Luty 23, 2013 Zgłoś Share Napisano Luty 23, 2013 Po prostu jak masz zainstalowany C2 w CryEngine 3 SDK wybierając np. tekstury wchodzisz w folder tekstur C2 i oto cały sposób Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Didionek Napisano Luty 23, 2013 Autor Zgłoś Share Napisano Luty 23, 2013 Niestety to tak nie działa... Gotowe prefabsy są popakowane w pliki *.pak których nie da się otworzyć żadnym programem archiwizującym, a np. dało się to robić w przypadku pierwszej części gry... Nie są one też tak po prostu czytane przez CryEngine 3 SDK... Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
emqi Napisano Luty 23, 2013 Zgłoś Share Napisano Luty 23, 2013 Pewnie wyszedł jakiś update do SDK, bo gdy ostatni raz bawiłem się nim z rok temu, to wtedy ten sposób jeszcze działał Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Didionek Napisano Luty 23, 2013 Autor Zgłoś Share Napisano Luty 23, 2013 A masz może jeszcze CryEngine 3 SDK i Crysisa 2 by sprawdzić krok po kroku jak można to zrobić i dokładnie to opisać? Bardzo by mi to pomogło... Męczę się z tym od dobrych dwóch tygodni, a jak na razie jesteś jedyną osobą która prawdopodobnie pomogła by rozwiązać mi ten problem...I chcę się jeszcze upewnić czy dobrze zrozumiałeś mój pierwszy post: Mam na myśli zaimportowanie rzeczy z Crysisa 2 do CryEngine 3 SDK który do działania nie wymaga samej gry... Jest to osobny program... Bo może Ty masz na myśli jak robi się to w programie Crysis 2 Mod SDK którego instaluje się na Crysisa 2... W nim jest tak jak powiedziałeś: ładuję tylko biblioteki z gotowymi elementami i wszystko śmiga jak należy... Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
emqi Napisano Luty 23, 2013 Zgłoś Share Napisano Luty 23, 2013 No problem, tylko najpierw muszę zainstalować Cryengine 3 SDK i C2, bo na razie ściągam update SC2 BTW o istnieniu Crysis 2 Mod SDK nie wiedziałem, dopiero ty mnie uświadomiłeś Wiem, że tekstury brałem z C2, bo wybór z SDK był wręcz żałosny - z tego co pamiętam na początku o tym nie pomyślałem, ale gdy zobaczyłem, że kolo z filmiku instruktażowego na YT najzwyczajniej korzysta z materiałów z C2, to specjalnie gre zainstalowałem Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Didionek Napisano Luty 23, 2013 Autor Zgłoś Share Napisano Luty 23, 2013 Ok... Jeśli coś zdziałasz w tej sprawie to daj znać... Może jakoś rozwiążemy mój problem... Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
emqi Napisano Luty 23, 2013 Zgłoś Share Napisano Luty 23, 2013 Sorry, ale trochę zajeło mi ogarnięcie SDK. Kiedyś zrobiłem to inaczej, ale dziś twój problem rozwiązałem... na chłopski rozum Po prostu z folderu Crysisa 2 -> Game kopiujesz np. texture.pak do folderu SDK o tej samej nazwie (Game) i masz tekstury C2 - analogicznie postępujesz z innymi materiałami Jednakże ten http://www.crydev.ne...p?f=326&t=70711 wątek mówi że Crysis 2 Mod SDK (C3 SDK rzekomo też) ma wbudowany... unpacker plików .pak, co jest raczej logiczne ( a jeśli go nie znajdziesz, to w tym wątku jest podrzucony także osobny program do edycji .pak-ów) Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Didionek Napisano Luty 23, 2013 Autor Zgłoś Share Napisano Luty 23, 2013 Niestety u mnie edytor zaczyna się buraczyć po jakiejkolwiek próbie zmiany struktury plików i wywala błąd:Call Stack Trace:16) function=0x000000006FAFC14515) function=0x000000003256BC1A14) function=0x00000000327E5F3B13) function=0x00000000327FE09812) function=0x000000003280FC2111) function=0x000000003281C04710) function=0x00000000329664C29) function=0x000000003181F0E9 function=0x00000000318D96817) function=0x00000000370EE1506) function=0x00000000370E45955) function=0x000000006D206D1A4) function=0x00000000378157EF3) function=0x0000000076D1652D2) function=0x0000000076F4C5211) function=0x0000000076F4C521Suspended thread (JobSystem_Worker_0(Regular)):2) function=0x0000000076F4C5211) function=0x0000000076F4C521Suspended thread (JobSystem_Worker_1(Regular)):2) function=0x0000000076F4C5211) function=0x0000000076F4C521Suspended thread (JobSystem_Worker_2(Regular)):2) function=0x0000000076F4C5211) function=0x0000000076F4C521Suspended thread (JobSystem_Worker_3(Regular)):2) function=0x0000000076F4C5211) function=0x0000000076F4C521Suspended thread (JobSystem_Worker_0(Blocking)):2) function=0x0000000076F4C5211) function=0x0000000076F4C521A jaką masz wersję CryEngine 3 SDK? Może Tobie to działa ponieważ masz jakąś starszą wersję? Ja mam wersję v.3.4.4... Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
emqi Napisano Luty 23, 2013 Zgłoś Share Napisano Luty 23, 2013 Mam 3.4.0., lecz tą jakże przepiękną listę (lub bardzo podobną) SDK wywala mi przy każdym uruchomieniu Zaraz popatrzę co z tym fantem zrobić Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Didionek Napisano Luty 23, 2013 Autor Zgłoś Share Napisano Luty 23, 2013 Hmmm... Widzę że jednak nie będzie to takie proste... Spróbuję jeszcze pobawić się tymi plikami *.pak i przepakować zawartość plików gry do plików z edytora.... Choć wątpię że to w czymś pomoże...Ale wielkie dzięki za pomoc i poświęcony czas...Pozdro... Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
emqi Napisano Luty 23, 2013 Zgłoś Share Napisano Luty 23, 2013 Wygląda no to, że tzw. "call stack error" jest póki co nierozwiązywalny. I tak mam szczęście, bo większości osób, które mają ten błąd na starcie, edytor się najzwyczajniej wykrzacza Występuje też podczas używania niektórych modułów. Nie masz przypadkiem głośników 5.1 lub 7.1 ? Spróbuj wyłączyć kartę dźwiękową na czas pracy w edytorze Próbowałeś rozpakować .pak-i Crysis 2 mod SDK-iem ? Programem z wątku na crydev? Możesz też jak napisałem skopiować .pak-i z C2 do edytora, lecz musisz nadpisać pliki (więc tracisz materiały z SDK), ale mógłbyś pracować na "dwa" editory - jeden miałby materiały z SDK, a drugi (w innej lokalizacji) pliki z C2 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Didionek Napisano Luty 23, 2013 Autor Zgłoś Share Napisano Luty 23, 2013 Wyłączyłem kartę dźwiękową ale to nic nie dało... U mnie za głośniki robi wieża Samsung MAX-ZS530...Program do rozpakowywania działa bardzo dobrze... Wypakowuje wszystko jak należy....A jeśli chodzi o kopiowanie to od początku nadpisywałem pliki z SDK... Spróbowałem też troszkę zmienić nazwy plików *.pak żeby mogły one być obok plików z SDK i się nie nadpisywały, ale to i tak wywala ten sam błąd... Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
emqi Napisano Luty 23, 2013 Zgłoś Share Napisano Luty 23, 2013 Przy nazywaniu .paków inaczej niż defaultowo, by się nie nadpisywały edytor i tak ich nie wykrywa, więc ten sposób jest bezużytecznyTak BTW używasz wersji 32 czy 64 bitowej ? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Didionek Napisano Luty 23, 2013 Autor Zgłoś Share Napisano Luty 23, 2013 System Windows 7 mam 64 bitowy, więc też w takiej wersji używam edytora... Jednak błąd występuje niezależnie od tego czy SDK uruchomię z pliku 32, czy 64 bitowego... Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...