SuoniO Napisano Luty 17, 2013 Zgłoś Share Napisano Luty 17, 2013 Witam.Mam Neostradę 10Mb i dzisiaj zauważyłem że internet działa mi strasznie wolno a do tej pory wszystko działało bez zarzutu.Z LiveBox'em łącza się dwa komputery mój i siostry. Na moim Windows 8 a na siostry Windows XP. Zrobiłem Speed Test i pokazał mi na laptopie że mój ping wynosi 1500+ prędkość pobierania 0,28Mb a wysyłania 0,24 Mb. I stąd moje pytanie co zrobić żeby wszystko działało jak wcześniej? Dodam też że problem na laptopie występuje dzisiaj cały dzień a na komputerze stacjonarnym od jakichś dwóch godzin. Czym może to być spowodowane? Z góry dzięki za pomoc Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
politan Napisano Luty 17, 2013 Zgłoś Share Napisano Luty 17, 2013 Powodem mogą być prace Orange. Poczekaj do jutra, jeśli się nic nie poprawi to zadzwoń do nich i spytaj czy są prace na linii. Jeśli tak to podadzą okres roboczy. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SuoniO Napisano Luty 17, 2013 Autor Zgłoś Share Napisano Luty 17, 2013 OK dzięki Jak coś to jutro napiszę Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SuoniO Napisano Luty 18, 2013 Autor Zgłoś Share Napisano Luty 18, 2013 Do zamknięcia U nich były prace. Już jest wszystko Ok Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
politan Napisano Luty 18, 2013 Zgłoś Share Napisano Luty 18, 2013 Problem rozwiązany, więc temat zamykam.W razie potrzeby otwarcia tematu, proszę o kontakt przez PW. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...