MrPrZ3m0 Napisano Styczeń 23, 2013 Zgłoś Share Napisano Styczeń 23, 2013 Witam.Już od długiego czasu mam internet 8MB z Vectry, ładnie chodził przez długi okres czasu, lecz ostatnio tak zwolnił, że często nie mogłem oglądać na YouTubie filmików NAWET w najniższej jakości. Myślałem że mam pełno wirusów i niepotrzebnego oprogramowania dlatego zrobiłem całkowity format. Lecz niestety dalej nie mogę oglądać filmików w świętym spokoju. Sprawdzałem szybkość internetu na różnych speedtestach i normalnie pokazuję że mam 8MB. Czyściłem pliki cookie, resetowałem modem lecz dalej nic. Nie mam pojęcia z czego to może wynikać. Może miał ktoś kiedyś podobny problem?PS: Wpadłem na taki pomysł, czy przypadkiem jest możliwe aby gdzieś kabel był źle przykręcony lub też przetarty?Proszę o pomoc. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grz Napisano Styczeń 23, 2013 Zgłoś Share Napisano Styczeń 23, 2013 Zadzwoń jutro do Vectry i najlepiej zapytać się czy mają jakąś awarię lub czy prowadzą jakieś prace lub coś w tym stylu Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MrPrZ3m0 Napisano Styczeń 23, 2013 Autor Zgłoś Share Napisano Styczeń 23, 2013 @gr22: Ja tak mam od paru dobrych miesięcy. Myślałem właśnie że mają jakieś problemy czy coś i że może zniknąć problem któregoś dnia... @Melon: A masz nawet z 2 źródeł, żadnej różnicy ale co mi szkodzi... Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Minamir Napisano Styczeń 24, 2013 Zgłoś Share Napisano Styczeń 24, 2013 Czy problem występuje tylko z filmikami, np. YouTube, czy w ogóle cały net muli? Na innym forum (zagranicznym) też trochę osób skarży się na tragiczne działanie YT. Wygląda na to, że winowajcą jest Flash Player. Też to miałem, z YT poradziłem sobie tak, że włączyłem na nim tryb HTML5, można to zrobić z linka na dole strony głównej YT ("Spróbuj czegoś nowego!"). Innymi sposobami były np. downgrade flasha czy wyłączenie trybu "protected". Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ozzymaru106 Napisano Styczeń 24, 2013 Zgłoś Share Napisano Styczeń 24, 2013 Miałem podobnie z UPC przez kilka miesięcy dopóki nie zadzwoniłem i nie przyjechał typek z obsługi, wymienił router, coś tam pogrzebał i śmiga jak wcześniej. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MrPrZ3m0 Napisano Styczeń 24, 2013 Autor Zgłoś Share Napisano Styczeń 24, 2013 Włączenie HTML5 na YouTubie pomogło jak najbardziej. Znów mogę oglądać filmiki w fullHD. Dzięki serdeczne Minamir. Reszcie też wielkie dzięki za zainteresowanie. Temat do zamknięcia. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
[Ekspert] Hakken Napisano Styczeń 24, 2013 Zgłoś Share Napisano Styczeń 24, 2013 Problem rozwiązany, więc temat zamykam.W razie potrzeby otwarcia tematu, proszę o kontakt przez PW. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...