Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

CormaC

Modulator - komentarze

Polecane posty

pomysł sam w sobie dobry. gdyby tylko można było część opisanych w tekstach modów umieścić na płycie było by wspaniale. proszę o to bo w domu nie mam neta a u kumpli jest tak wolny że zanim się jakikolwiek fajny mod ściągnie miną aeony lat. szczególnie proszę o mod "in awake of gods" czy jakoś tak do HOM&M III

Spoko, bedziemy wrzucac mody, kacik sie dopiero rozkreca. :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sama idea modulatora jest jest świetna, ale mam kilka swoich zastrzeżeń i rad:

1.) Ilość recenzji. Wg mnie powinno być ich więcej (6-7), a one same powinny być krótsze. Chyba, że powiększycie dział (można by zabrać 1 strone od kącika MMO, o ile się nie rozwinie w dobrym kierunku, bo jak narazie to jest kącik o dupie maryni, chociaż zapowiadał się dobrze), wtedy długość recek będzie w sam raz.

2.) Nie bierzcie zapowiedzi, póki dział się nie powiększy. Wole dowiedzieć się o modzie, który można JUŻ ściągnąć i zagrać. Zapowiedź ciekawszej modulacji - owszem, ale na razie dział jest za mały, żeby zabierać 1 recenzje na rzecz zapowiedzi.

3.) Nie recenzujcie kaszanek, unikajcie średniaków. Starajcie się dobierać jak najlepsze mody. Tych jest SPORO więc nie powinno być problemu ( na końcu posta dam pare przykladowych hiciorów z krótkimi opisami i linkiem, jakby kogoś zainteresowało ).

4.) Nie recenzujcie modów multiplayer, które już się "wypaliły", tzn nikt w nie nie gra, mimo, że są b.dobre (np. mod do H-L 1 "The Ship") bo nie miałoby to chyba większego sensu.

Myślałem, że będzie tego troche więcej, ale widać nie ma Wam co więcejzarzucać, a rad oczywistych udzielać chyba nie muszę ^^. I obiecane mody, czyli "Co można zrobić z enginem Half-Life'a":

Natural Selection

http://halflife2.filefront.com/file/Natura...se_Client;76370

Mod MP, w którym do wyboru mamy 2 drużyny- obcych i marines (zajeżdża "Opcym" na kilometr, ale to chyba dobrze :D ). Każda z drużyn ma swój "klocek" (trudno nazwać było to budynkiem ze względu na niewielkie rozmiary)- Obcy mają "Hive" (matka glut), zaś Marines Command Centre ( metalowy, bardzo ważny klocek, "wsiadając" do niego 1 z graczy staje się dowódcą). Wygrywa drużyna, która zniszczy właśnie ten najważniejszy budynek wroga. Za zdobyte punkty doświadczenia możemy ulepszyć swoją postać- Marines mogą kupić nową broń, jetpack, czy sensory ruchu, zaś obcy mogą pogrubić swój pancerz, szybciej się poruszeć, czy wreszcie ewoluować- od małego, szbkiego, pezającego po ścianach SKLUKA, czy do słoniopodobnego, potrafiącego pożreć człowieka (tak, tak, można ZJEŚĆ marine)- ONOSA. Grafika w stosunku do HL jest bezspornie lepsza, jednak nie jest to rewolucja na miare moda, którego opisze ostatniego. Na końcu wspomnę tylko, ze jest to jedna z niewielu gier MP, które zachowują klimat, może nie aż taki, jak w AVP2, lecz prucie z cięzkich MG w biegnącą korytarzem grupę SKULKÓW może podnieść ciśnienie. Nie ma tu szczególnie rażących wad, ale irytować może niekiedy niesamowity chaos przy większej liczbie graczy.

Afraid of Monsters

http://halflife2.filefront.com/file/HalfLi...ctors_Cut;84089

Tego moda jeszcze nie przeszedłem, jednak, to, co miał mi do pokazania do tej pory, autentycznie mną wstrząsnęło. Ale do rzeczy. Jest to SP mod, jak nazwa ( mało pomysłowa, przyznacie ) wskazuje, z gatunku "strasząco- przerażających". Jeżeli w tym momencie spodziewacie się czegoś w stylu komicznego "They Hunger", to grubo się mylicie- AoM to autentycznie jeden z najlepszych horrorów na PC! Wcielamy się w pewnego młodziaka, zwącego się David Leatherhoff. Nasz hero jest uzalezniony od pigułek, nieznanego graczom pochodzenia (sądząc po tym, ze są porozrzucane po całym szpitalu, można sądzić, że są to jakieś medykamenty, a nie tanie używki) i zdając sobie sprawę z powagi tego uzaleznienia ( najpewniej po kilku "halunach" ) postanawia udać się do szpitala. Tam właśnie zaczynamy nasza przygodę, a dokładniej w jednej ze szpitalnych toalet, gdzie nasz ćpunek próbuje powstrzymać się od połknięcia kolejnych pigułek. Po chwili słyszymy jakiś trzaski tracimy przytomność, następnie budzimy sięw jakimś innym, obcym świecie, najprawdopodobniej halucynacji. Ten fragment gry autentycznie mnie zmiażdżył. Takiej dawki psychodelicznego klimatu nie dostarczy Wam chyba żadna gra na PC oprócz SH. Mimo, że przez ten kawałek gry nie zaatakuje nas ani jedno straszidlo mamy cały czas pełne percięta! Mówi to człowiek, który kampanię marine w AVP2 przeszedł czasem przyziewając, a SH2 może 2 razy w ogóle podniosło mu ciśnienie ( chodzi o moi, ofkors ). Efekt taki twórcy nie uzyskali za pomocą tekturowych potworów wyskakujących z podłogi, ani wrzaskiem z głośników przerywającym melancholijną melodię. Strach ma tutaj formę niepewności i wyobcowania- dziwne obrazy na ścianach, napisy krwią, brak żywej duszy. Oczywiście, dźwięk odgrywa tutaj ważną role- w tle niepokojącej muzyki słychać jakieś drapania, niewyraźne, ciche głosy są fundamentem, na którym zbudowany jest niesamowity klimat tego moda.

Przejdźmy teraz do przeciwników. Jak do tej pory natknąłem się wyłącznie na zombie, lecz nie są to te powolne, bezmózgie jęczące żywe zwłoki. Twórcy gry nie poszli na łatwiznę i stworzyli coś innego- tutaj zombie co prawda mają kształt ludzi, ale zachowują się zupełnie inaczej niż zwykłe żywe trupy, opisać tego nie umiem, najlepiej będzie jak sami to zobaczycie. Co do broni nie powiem za dużo, bo jak narazie i nie za dużo jej znalazłem. Na samym początku znajdujemy nóż, później pistolet, ale żelastwa jest więcej. Na początku miałem problem z amunicją i musiałem kombinowac dziwne taktyki typu "1 kulka a reszte dokończe nożem", potem jednak wystarczy oszczędne strzelanie i noża będziemy używac raczej sporadycznie. Następnym czynnikiem budującym klimat w AoM jest wszechobecny mrok mamy co prawda latarkę, ale ta potrzebuje baterii aby działać i tu pewien zgrzyt. Baterie wyczerpują się niesamowicie szybko, a jest ich na planszach jak na lekarstwo. Wymaga to więc oszczędności, czyli łażenia po ciemaku oświatlając sobie czasem drogę krótkim błyskiem, żeby czasem latarka nie wysiadła nam w trakcie walki.

Pod pewnym względem wyszło świetnie: idziemy korytarzem, stop oświetlamy sobie drogę krótkim flashem, przed oczami błyska nam postać zombiaka, fajnie, super, zawał serca i w dodatku sami go sobie zafundowaliśmy, ale na dłuższą metę zaczyna to irytować. Czy naprawde nie lepiej by było zostawić rozwiązanie z szybkoładującą się latarką z HL?

Co prawda baterie ładują się i tutaj, ale dopiero gdy zostaną nam ostatki energii i tylko do 5 jednostek, co nie pozwoli nam poświecić sobie za długo. Co do grafiki, nie zmieniono tutaj technicznie za dużo, tekstury są lepszej jakości, jest efekt mgły, jednak to wystarczyło, żeby zbudować niesamowity klimat. Polecam tego moda wszystkim amatorom komputerowych straszydeł- co większych wyjadaczy nie wystarszy,a le na pewno zrobi na Was niesamowite wrażenie.

Troche się rozpisałem, więc następny mod opisze nieco krócej.

Paranoia

http://halflife2.filefront.com/file/Half_L...le_Player;84811

"Proszę wstać, oto król" aż się ciśnie na usta, albowiem Paranoia to prawdziwa perła wśród modów do HL'a. Czemu? Za chwile się wyjaśni...

Paranoia to kolejny SP mod. Wcielamy się w majora SpecNazu, który swieżo wyszedł ze szpitala. Tutorial jest tu w formie zwykłego dnia w bazie wojskowej, urozmaiconego strzelnicą i kursem pierwszej pomocy (zapinadalmy przez całą jednostkę, żeby pielęgniarka nam powiedziła, że są 2 rodzaje apteczek i środki przeciwbólowe, krew mnie zalała...). Od pierwszych chwil gry NIC nie przypomina tu H-L'a. Zostajemy zmiażdżeni przez niesamowitą w stosunku do podstawki grafikę, której bliżej już do Source'a (nie żartuje, z resztą zobaczcie screeny). Nie mogłem pojąć, jak można zrobić COŚ TAKIEGO z engine'am Half-Life'a (nie, żebym się na tym znał, ale czegoś takiego nie widziałem). Na tym koniec ohów i ahów nad grafiką, przejdźmy do gameplaya. W pierwszych misjach naszym celem są terroryści, którzy w niewiadomym celu zajęli jakąśtam fabrykę. Działają, skurczybyki, całkiem sensownie, aczkolwiek FarCry, to to nie jest. Kiedy dostają, zwiewają za zasłonę, a starcia 1 na 1 nie zawsze są pewne nawet na medium. Jak widać mod jest całkiem realistyczny (mamy nawet hełm z szybką, którą możemy opuścić na twarz, coby nam jakaś zabłąkana kulka facjaty nie naruszyła), więc taktyke rambo można wybić sobie z głowy, nie tylko przez naszą raczej niewielką odpornośc na ołów ale też na zachowanie broni, której rozrzut uniemożliwia celne strzelanie w biegu. Broni nie ma tu za wiele, ale nie ma na co marudzić, mamy nóż, 2 rodzaje pistoletów, strzelbę SPAS 12, kałasza, mp5 z granatnikiem, snajperkę, jakiś ruski karabinek szturmowy z lunetą, a na końcu mamy okazję pobawić się RPG. Mamy okazję wypróbować żelastwo nie tylko na terrorystach, powiem tylko, że odwiedzimy pewne labolatorium i już chyba wszystko będzie jesne. Mimo, że Paranoia jest bezsprzecznie jest najlepszym modem SP do HL'a, nie jest idealna. Jest bowiem cholernie liniowa. nie dośc, że idziemy jedynym właściwym szlakiem, to jeszcze nie możemy czasem otworzyć drzwi lub nacisnąć guziczka w windzie zanim nie dostaniemy takiego polecenia. Ostatnią i chyba największą wadą gry jest jej długość. Paranoia jest ABSURDALNIE krótka, starczy na max 4h (spacerkiem połączonym ze zwiedzaniem widoków). Co gorsza nasza przygoda kończy się, gdy jesteśmy maksymalnie nakręceni na następną akcję. Mam tylko nadzieję że nasi Rosyjscy bracia pracują już nad ciągiem dalszym (ah, zapomniałbym, speeche są w języku rosyjskim, ale zangielszczono je podpisami). W każdym razie zagrać w tego moda powinien absolutnie każdy.

Uf, troszke się przedłużyło, miało być krótko, ale chciałem aby przynajmniej jeden z wymienionych przeze mnie modów zrecenzowali. Mam również nadzieje, że zachęciłem forumowiczów do zagrania w ww. mody ^^. Ah i zaręczam, ze opisy są moim tworem, chociaż ich amatorszczyzna powinna to potwierdzić.

EDIT:

Jeszcze jedno, wszystkie mody bezproblemowo instalują się z wersją steamową HL'a, nie wiem jak z wersją pudełkową.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...

Kolego gdyby to forum miało opcje dziękowania, dostał być ode mnie wielkie piwo :D. Trafiłeś i w mój gust pod względem modów i w grę którą właśnie katuję (dokładnie to walczę teraz z H-L2 ale ponowna instalacja H-L1 to teraz nie problem). Wielkie Gratz :D.

Co do nowego działu mi się bardzo podoba, sam lubię czasami odetchnąć od fabuły niektórych gier, bądź odświeżyć sobie dawną grę, paroma modami ale nigdy nie wiedziałem gdzie szukać (nawet google nie pomoże jak się nazw nie zna :D). Mam nadzieję, że dział długo jeszcze pozostanie na łamach czasopisma a może nawet się rozrośnie :D.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie powinno być ich więcej (6-7), a one same powinny być krótsze.

Wtedy teksty zamienilby by sie bardziej w informacje o modzie - nic wiecej by sie nie zmiescilo.

2.) na razie dział jest za mały, żeby zabierać 1 recenzje na rzecz zapowiedzi.

W zasadzie masz racje, ale czasem dobrze jest wspomniec o interesujacych produkcjach. Postaram sie jednak je ograniczyc.

3.) Nie recenzujcie kaszanek, unikajcie średniaków.

Tak tez robie - na kiepskie mody szkoda miejsca. Wyjatkowo jednak beda pojawiac sie te srednie - ze wzgledu na ciekawy pomysl chociazby.

4.) Nie recenzujcie modów multiplayer, które już się "wypaliły", tzn nikt w nie nie gra, mimo, że są b.dobre (np. mod do H-L 1 "The Ship") bo nie miałoby to chyba większego sensu.

Racja, z tego wzgledu zastanawiam sie nad Galactic Conquest do BF 1942 - niby go mam, fajny jest, ale pograc raczej rzadko z kim jest.

Paranoia

(...)terrorystach, powiem tylko, że odwiedzimy pewne labolatorium i już chyba wszystko będzie jesne.

O Paranoi bedzie w nastepnym numerze, calkiem klimatyczny mod. A co do laboratorium - popsules ludziom niespodzianke, bo specjalnie nic o nim nie napisalem ;). A ze krotka? Nie zgodze sie, mnie troche dluzej zajela gra, w sumie z 6-7 h nad nim posiedzialem - mysle ze to wystarcza w zupelnosci. Zreszta, to nie jest profesjonalna produkcja, a dodatek, ktory w gruncie rzeczy wazy ok 200 MB - nie ma tez za duzo pod wzgledem dlugosci zabawy od niego wymagac.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niespodzianke? Przecież od początku właściwie wiadomo że nie tylko z terrorystami przyjdzie nam walczyć (sugerując się screenami, oficjalnym logiem i w końcu samym tytułem). Przynajmniej ja sie domyśliłem, ale nie zepsuło mi to jakoś szczególnie zabawy. I tak BTW recnij kiedyś AoM, bo mod naprawde warty uwagi, i sorry, że zwracałem się w 2 os. l mnogiej, zapomniałem, że sam prowadzisz ten kącik ^^ Aha, i walcz o więcej miejsca.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niespodzianke? Przecież od początku właściwie wiadomo że nie tylko z terrorystami przyjdzie nam walczyć (sugerując się screenami, oficjalnym logiem i w końcu samym tytułem).

Ja sie nie zorientowalem :). Zaskoczony bylem jak diabli i dlatego postanowilem tez nic nie pisac :D.

Aha, i walcz o więcej miejsca.

Na to raczej w normalnych okolicznosciach szans nie ma :(.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...)

Szybki jesteś o_O

Wiem, że z miesiąca na miesiąc nie przybędzie Modulatorowi choćby strony, ale ma potencjał, zaczął się całkiem dobrze z Twoich odpowiedzi wynika, że i pójdzie w dobrym kierunku, więc zasługuje na troszke więcej miejsca w przyszłym czasie. Jak narazie sprawia wrażenie nieco ściśniętego. Zainteresowałem się tym kącikiem, bo sam jestem posiadaczem słabszego sprzętu i po przejechaniu multum gier które chociaż uruchomią się na moim złomiku, nie moge za bardzo znaleźdź czegoś w co nie grałem, więc zainteresowałem się modami do tych tytulów, które zaintrygowały mnie najbardziej (jak sam widzisz zacząłem od HL'a ^^). Kącik ów pomógłby mi znaleźdź więcej hitów pokroju Paranoi, dlatego Ci tak kibicuje ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Modulator jest świetny!

Co do gościa, który napisał, że za ok 10 miesięcy zabraknie modów, to chyba mówił o jeden grze. Nawet gdyby całe CD-A było poświęcone TYLKO modom to i tak przez 10 lat, by się modyfikacje nie wyczerpały! :)

Sam ich używam dość często, są ciekawym urozmaiceniem do gier. o prawda tylko 1 na 3 jest warty uwagi, ale i tak takich ciekawych jest mnóstwo, a wybitnych niewiele mniej. Mam nadzieję, że modulator będzie systematycznie powiększany(nadzieja matką...), a na płytach pojawią się także mody.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym, żeby w którymś z następnych edycji pojawiło się coś o narzędziach do modowania, zwłaszcza tych fanowskich, np. KotOR Toolu, którym się interesuję.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajny dział, ogólnie ciesze się, że powstał. Mam nadzieję, że słowa Smugglera zostaną dotrzymane i co bardziej interesujące pozycje wrzucicie a płytkę. A co do argumentacji, że dział szybko padnie, bo zabraknie modów do przedstawiania, ten kto to pisał nie ma wogóle pojęcia o świecie modowania gier. Przecież w tym kąciku opisuję się mody do kilkunastu pozycji, a tego typu dodatków jest od groma. Ja mam nadzieję, że kilka modów do serii Gothic się znajdzie w tym dziale, bo w końcu w dziale komentarzy seria ta jest najczęśćiej opiniowana na forum CDA. A co do modyfikacji niewartych uwagi to słusznie ktoś uważa, że nie warto marnować miejsca na totalne kaszanki. Ale mimo wszystko warto byłoby ostrzegać graczy przed takimi bublami, bo ich recenzje pod proponowanym prze ze mnie szyldem "Unikajcie ich jak diebeł święconej wody" można umieścić na stronie www CDA lub wrzucić plik tekstowy na płytkę do działu bonus 2. W końcu dużo by to miejsca nie zajmowało.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Modulator to bardzo dobry dzial. Ja proponuje, zeby takze czytelnicy mogli nadsylac swoje mody do oceny.Potem, najlepsze zostalyby wybierane i recenzowane. Moznaby nalozyc restrykcje, co do wielkoscijakosci moda, zeby te, ktore wprowadzaja malo "nowosci" nie byly brane pod uwage.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie Gothic! DO "jedynki" powstał wspaniały(stworzony przez Polaków)mod Mroczne Tajemnice. On dorównuje oryginalnej grze pod względem fabuły i klimatu! To NAJLEPSZA modyfikacja w jaką grałem.

Link grupy modderskiej:

www.poziomkaz.go.pl

Aktualnie na ukończeniu jest nagrywanie dialogów(wcześniej były w tylko w formie tekstowej). Cała gra zajmuje naprawdę dużo czasu(parędziesiąt godzin chyba).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie Gothic! DO "jedynki" powstał wspaniały(stworzony przez Polaków)mod Mroczne Tajemnice.

Spoko, Mroczne Tajemnice beda - rozmawialem z tworcami i ich produkcja pojawi sie w Modulatorze jak tylko dograja do konca dialogi, ktore wyjda wkrotce wraz z nowym patchem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja sie przy ostatnim modulatorze w przeciwieństwie do resty towarzystwa zawiodłem. Po pierwsze GTX mod do D3. Po kiego zapychać tyle miejsca na graficzny mod który właściwie dodaje troche błyskotek (zabijający przy okazji mroczny klimat,ale tylko IMO). Nie mówie że mod jest zły, ale zajmować nim miejesce, gdzie mogłaby znaleźdź się recka jakiejś porządnej "totalnej konwersji"? Po drugie recka Paranoi, w której znalazłem pare (mniejszych, ale zawsze) zgrzytów. Otóż napisałeś, że z HL'a została latarka, cóż nie wiem w jaką wersję grałeś, ale u mnie i latarka była ulepszona (przypominała tą z HL, ale 2, nie 1). Nie doświadczyłem żadnych problemów z wyświetlaniem się krzaków, rozumiem, że u Ciebie takie mogły wystąpić, więc za bardzo tego nie potępiam, ale napisałeś, że to jeden z poważniejszych mankamentów gry (nie dosłownie). Wystrzegaj się więc takich błędów, testuj, o ile to możliwe na innych komputerach, albo konsultuj ewentualne wątpliwości ze znajomymi, bądź nawet forumowiczami, którzy w danego moda grali. Mam nadzieje, że uśmieszek przy drugim minusie toironia, bo mapy są do bólu liniowe i żeby zabłądzić, trzeba się naprawde postarać. To chyba tyle (może sobie coś jeszcze przypomne później ^^), możesz mieć wrażenie, że czepiam się pierdół, ale cóż, jam bezlitosny konsument, czepianie się to moja powinność (chociaz z drugiej strony dzięki takiemu "czepianiu" można do konsumenta się przystosować, więc mam nadzieje, że moje smęty Ci jakiś sposób pomogą).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze GTX mod do D3. Po kiego zapychać tyle miejsca na graficzny mod który właściwie dodaje troche błyskotek (zabijający przy okazji mroczny klimat,ale tylko IMO).

Wydaje mi sie, ze przedstawianie takich modow tez jest potrzebne. Zreszta, dostalem kilka maili wlasnie w ich sprawie, uznalem wiec, ze czasem moga sie pojawic - tym bardziej, ze niektore z ich typu robia wrazenie. Przyklad? Wlasnie omawiany mod do D3 lub chocby znaleziony ostatnio przeze mnie dodatek do obliviona z 2 GB tekstur w czterokrotnie wiekszej niz normalna rozdzielczosci.

Nie doświadczyłem żadnych problemów z wyświetlaniem się krzaków, rozumiem, że u Ciebie takie mogły wystąpić, więc za bardzo tego nie potępiam, ale napisałeś, że to jeden z poważniejszych mankamentów gry (nie dosłownie).

Testowalem na dwoch komputerach, z kartami radeona i geforce'a - wygladalo tak samo, wiec mysle, iz moglem smialo to zaliczyc do minusow. :) Jesli zas chodzi o mapy, chodzilo mi bardziej o ich wielkosc, niz liniowosc. To ostatnie akurat wada nie jest.

A co do opinii - jestem wdzieczny za kazda, wiec sie nie krepuj :).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi sie, ze przedstawianie takich modow tez jest potrzebne. Zreszta, dostalem kilka maili wlasnie w ich sprawie, uznalem wiec, ze czasem moga sie pojawic - tym bardziej, ze niektore z ich typu robia wrazenie. Przyklad? Wlasnie omawiany mod do D3 lub chocby znaleziony ostatnio przeze mnie dodatek do obliviona z 2 GB tekstur w czterokrotnie wiekszej niz normalna rozdzielczosci.

Nie napisałem, zeby ich w ogóle nie opisywać, tyle, że można napisać o nim troche mniej, bo zużywanie tyle samo miejsca na opis moda ulepszającego grafike co na recenzje "totalnej konwersji" to lekka przesada. Można spokojnie użyć 2x mniej teksu i opisać 2 takie mody zużywając tyle samo miejsca, a wyjdzie na (mniej więcej) to samo, bo chyba nie ma potrzeby się nadto rozpisywac nad taką modyfikacją.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Krótka uwaga do recenzji PARANOIA z CDA 2/2008:

Jest zadziwiające, że w opisie moda nie znalazło sie miejsce na podania nazwiska głównego twórcy ani danych ekipy odpowiedzialnej za lokalizację.

Stworzyłem i testowałem wersję angielską i czuję się zawiedziony, że autorzy tego moda (i innych w rubryce Modulator) nie zasługują na krótką wzmiankę w recenzji.

Są to utalentowani i ciężko pracujący ludzie, którzy w czasie wolnym tworzą darmowe gry. Uważam, że z szacunku dla ich pracy i talentu warto by było podać ich nazwiska i nazwy zespołów do których należą.

Wystarczy zajrzeć do pliku readme.

Podaję poniżej informacje dot. autorów moda PARANOIA. Byłbym wdzięczny, gdyby w CDA 3/2008 zostały te informacje wydrukowane:

Ekipa PARANOIA: Mikhail "BuZZeR" Kadikov i inni

Wersja angielska: ekipa LocWorks i Roy Cochrun

Pozdrawiam,

Piotr Burzykowski

Web: http://www.locworks.net

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...