Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

marlon24

Połączenie PC z TV za pomocą kabla Ethernet.

Polecane posty

Witam,

Posiadam telewizor Philips TV LCD 40PFL8605HH. Telewizor ten komunikuje się bezprzewodowo z komputerem za pomocą urządzenia zwanym: ? bezprzewodowa karta sieciowa USB PTA01? (niestety zawartość z komputera jest wyświetlana z niewielkim, kilkusekundowym opóźnieniem). Teraz mam pytanie jak połączyć komputer z TV za pomocą kabla Ethernet ( od razu mówię że TV posiada takie wejście). Proszę o pomoc jak to zrobić bo jestem laikiem w te sprawy. Czy kabel ten muszę podpiąć od telewizora do karty sieciowej komputera ? Czy może od telewizora do routera ( mój router to TD-W8950ND)? Jak to zrobić, abym mógł zagrać w grę z pc na TV za pomocą tego kabla lub przejrzeć film z pc na TV. Wiem ,że dla niektórych z Was te pytania mogą się wydać troszkę śmieszne, ale proszę o zrozumienie. Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy jest możliwość pogrania w grę na ekranie telewizora używając do transferu obrazu kabla sieciowego. Jeśli jest, to jest na pewno do telewizora dołączone oprogramowanie a w isntrukcji napisane, jak tego używać, bo to rozwiązanie niestandardowe, więc tu musisz poszukać sam. I nie wiem, czy przez kabel sieciowy też nie będzie opóźnień.