Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

TerroRvp

Sprzęt :3

Polecane posty

Cześć wam,

Wielo krotnie pisałem do was, bo mam dość duzy dylemat, teraz go bardziej go wytłumacze.

Posiadam Xboxa 360, oczywiścię mam go od 4 lat, wiec to stary sprzęt. Ale mam takie do was pytanie, bo zdecydowalem się poczekać na nowe konsole lub kupić dobry komputer do gier.

Ogolnie jestem grafikiem komputerowym, robię montaże, intra, tła itp. Ale moje inne hobby to granie w gry, głownie FPS.

I mam teraz do was pytanie, czy kupić komputer normalny do edytowania, robienia, tła, dość i kupić konsole PS4 którę wyjdzie, bo moi koledzy wszyscy raczej będą kupować i będziemy grać. Głownie ten komputer tani słuzył by mi do facebook'a, do youtube i oczywiścię do programów do edytowania. a konsola do grania z kumplami, gdzie w moim pokoju znajduje się na ścianie 32 calowy Telewizor. Ale też jest inna opcja, uzbierać kasę i kupić PC gdzięś za 2500zł, chodzi mi ogolnie tutaj o i3, HD7850. I grałbym z ludźmi co mieszkają gdzieś indziej, oczywiście patrze na kolegów, ponieważ jestem bardziej społeczny, niż samotny. Ale nie mam 100% czy by ze mną grali, oczywiścię mam kolege który mieszka za granicą, i ma on komputer, i mówił mi że grałby ze mną, ale ja tak nie lubię za bardzo. Teraz mam takie pytanie, czy kupić komputer, czyżby troche uzbierać kasy i kupić normalny komputer z parametrami takimi jak np.

AMD athlon ii x2 270

Ati Radeon HD 6450

4GB Ram itp.

Mam taki duży dylemat, wiem że gry które będą na konsole będą drogie, ale to nic, mam kieszonkowe zawsze na gry itp.

Dziękuje, i Pozdrawiam TerroR.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach