Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Zolwik03

Telewizor 40" jako monitor do grania na laptopie

Polecane posty

Witam. Chcę sobie teraz kupić telewizor 40-42", który ma służyć głównie do oglądania filmów przez laptopa i do grania. O ile z filmami problemów nie powinno być, o tyle do gier nie jestem pewien. Nie mam pojęcia, czy będzie wtedy spadek wydajności? Jeśli tak to duży?

Mój lapek nie jest zbyt wypasiony, ale do tej pory tylko 4 gry mi się cięły uniemożliwiając komfortowe granie (a gram dużo). Nie zależy mi na full detalach, mogą nawet chodzić na minimum, byleby można było płynnie grać.

Nigdy nie podłączałem TV pod komputer, więc jestem w tych sprawach zielony. Za wszelką pomoc dziękuję.

Mój laptop:

Laptop: ASUS X52J

System: Windows 7 Home Premium

RAM: 3GB

Graph: ATI MR HD 5400, 512 MB

CPU: Intel Pentium P6100, 2.0 GHz

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie będzie spadek wydajności, bo przejdziesz z rozdziałki laptopa 1366x768 na full hd 1920x1080. No chyba, że kupisz telewizor bez full Hd, w co raczej wątpie. Nie wiem jak duży będzie spadek wydajności najlepiej poszukaj laptopa o podobnej konfiguracji do twojego (szczególnie zwróć uwage na karte) tylko z Full HD i zobacz testy gier, które cie interesują.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taki sam jak na pulpicie, nie rozumiem pytania, rozwin moze swoja wypowiedz ;> powiem co wiem: