Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Akron

Windows 95 na windzie 7?

Polecane posty

Cześć,

od razu na wejściu chciałbym zaznaczyć, że jestem noga z informatyki i nie znam się kompletnie na oprogramowaniu komputerowym. Ostatnio odkopałem w odmętach pokoju Książę i Tchórz. Próbowałem przygodówkę odpalić na moim win 7 32bit, ale oczywiście jakiśtam error. Poszperałem w necie - jest łatka. Instaluję patcha, odpalam grę. Odpaliła się, ale tutaj jest problem: kolory są zwalone i widzę tylko piksele o różnych odcieniach zieleni. Naprawdę chciałbym zagrać w tą grę, ale łatka jest tylko dla windowsa XP, a gra działa tylko na 98 i wcześniejszych. Różne tryby kompatybilności nie dały rady. I tu pytanie: czy jest możliwość emulatora windowsa 95 na windowsie 7 i odpalenia na nim KiT? Jeśli nie, czy istnieje jakaś inna możliwość? Z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pomogło ani jedno, ani drugie, próbowałem tryb kompatybilności z XP i wszystko pozaznaczać w dół, potem z tym oknem rozdzielczości, potem spatchowałem i znowu to samo zrobiłem, nie działa... Tzn teraz wszystko co się rusza i stoi to ma zielone obwódki (tylko jeśli to jest np. postać to jej oczy mają zielone obwódki, jej peleryna, jej nos itd., więc trochę to przeszkadza)... Macie może jakiś inny pomysł?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A, czy nie lepiej postawić sobie maszynę wirtualną na Windows 7 z zainstalowanym w niej Windows 95?

Jeszcze innym sposobem na odpalanie starych gier jest instalacja Linuksa i "WINE". Może to zabrzmieć paradoksalnie, ale ten sposób naprawdę działa i starocie, które nawet nie chciały drgnąć na Windows XP idą przy tym tandemie, jak burza.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mnie sie ze latwiej wstawic jeden skrypt do katalogu z gra..

Robisz tak:

tworzysz w notatniku tekst:

@echo off

taskkill /f /im explorer.exe