Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

melon1992

Rozwiązany: Zapłata przez PayU, allegro.pl - problem z wpłatą

Polecane posty

Witam,

11.11 Dokonałem zakupu gry na allegro. W biegu pozaznaczałem wszystko wg formularza generowanego na stronie. Wpłaciłem pieniądze na "konto PayU", wszystko powpisywałem poprawnie. Zadowolony powyłączałem okienka allegro i czekałem na paczkę.

Mamy 14.11, a status płatności na allegro wciąż pokazuje "Rozpoczęta - Zdefiniowałeś płatność, czekamy na informację z banku o zleceniu wpłaty."...

Czy oznacza to, iż pieniądze nadal nie dotarły do sprzedającego?

Jak długo wpłata może iść?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobny problem, z tym że ja pieniądze wpłaciłem 9.11 i do dziś jest status "Rozpoczęta". Dzwoniłem do PayU już dwa razy, powiedzieli że mają jakąś awarię i nie księgują się im wpłaty, zgłosiłem to do allegro i dostałem taką odpowiedź:

"Obserwujemy problemy z zaksięgowaniem wpłaty. Dział Techniczny Serwisu został powiadomiony o sprawie i cały czas pracuje nad rozwiązaniem problemu. Po wyeliminowaniu błędu wpłata zostanie rozliczona.

W imieniu swoim, jak i całego zespołu Allegro, pragnę bardzo serdecznie przeprosić Pana za wszelkie utrudnienia w korzystaniu z serwisu Allegro."

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby Ci to kolego nie sprawiło problemu, to zadzwoń proszę do PayU i powiedz im, że też masz taki problem, może to ich popędzi do działania, bo ani ja ani pewnie Ty nie chcesz czekać dwóch tygodni na to, aż im się w cudowny sposób zaksięgują pieniądze...

Numer do PayU to (61) 630 60 05

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...