Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

rebeliagamer

Problem z przepływem pakietów PunkBuster-a

Polecane posty

(wstęp nie jest jako tako istotny dla rozwiązania problemu, ważne są 2 pytania na końcu)

WSTĘP

Podczas gry w BF3 w przynajmniej 90% przypadków po ok. minucie gra rozłącza mnie z komunikatem "Punkbuster - no packet flow". Wielokrotne kontakty z pomocą techniczną EA i PB sugerowały, że źródłem problemu jest:

  • stara wersja PB,
  • zła konfiguracją firewall-a,
  • zła konfiguracja routera.

Jednak oba źródła były w błędzie.

Co nie przyniosło rezultatu:

  • aktualizacja PB,
  • przeinstalowanie i aktualizacja PB,
  • wyłączenie wszystkich osłon,
  • ponowna konfiguracja routera,
  • pominięcie routera w komunikacji,
  • kontakt z dostawcą w sprawie odblokowania portów (nie blokuje żadnych portów).

Co pozwoliło grać bez przeszkód:

  • podłączenie się z komputerem do sieci kolegi (z włączonymi wszystkimi osłonami i bez zmiany jakichkolwiek ustawień).

Cóż, czyli jedno wiem na pewno, wina leży po drugiej stronie kabla w mojej ścinanie.

PYTANIA

  • Mój dostawca internetu (KSI-System Kraków - niestety nie miałem wyboru) nie blokuje żadnych portów, a przynajmniej tak twierdzi. Korzysta natomiast z hubów, czy to może być źródłem problemu?
  • Czy można zmienić trasę pakietów, tak aby nie gubiły się po drodze?

LINKI

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż... nie jestem najlepszy w konfiguracji ustawień sieciowych, więc nie wiem czy o to Ci chodzi.

Mój router to

TP Link TL-WR740N.

  • Current UPnP Status:
    • enabled

    [*]Current UPnP Settings List:

    • pusta

    [*]Poza tym ustawiłem w Forwarding (Virtual Servers) przekierowanie wszystkich portów związanych z BF3, w tej postaci:

    • Service Port: 80
    • IP Address:192.168.1.1
    • Protocol: ALL

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stronę wybrałeś najlepszą z możliwych wink_prosty.gif, natomiast IP Address jaki tam wpisujesz musi być nie bramy (routera) tylko twojego komputer. Wklej tutaj swój ipconfig, to napisze jaki adres IP musisz wprowadzić przy przekierowywaniu portów.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Karta Ethernet Połączenie lokalne:
Sufiks DNS konkretnego połączenia :
Adres IPv6 połączenia lokalnego . : fe80::ec9d:a08:162b:fb90%10
Adres IPv4. . . . . . . . . . . . . : 192.168.1.100
Maska podsieci. . . . . . . . . . : 255.255.255.0
Brama domyślna. . . . . . . . . . : 192.168.1.1

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety tak jak się obawiałem to nie rozwiązało problemu i gra nadal jest niemożliwa.

Ten problem musi być albo bardzo skomplikowany, albo bardzo prosty. Pytałem się już wieli osób, które teoretycznie znają się na rzeczy i powinni być w stanie pomóc. Niestety jak dotąd bez skutku.

Link na teraz:

https://dl.dropbox.c...creenShot01.png

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za [ciach], a w sprawie portów kontaktowałem się:

(...)

Co nie przyniosło rezultatu:

  • (...)
  • kontakt z dostawcą w sprawie odblokowania portów (nie blokuje żadnych portów).

(...)

PYTANIA

  • Mój dostawca internetu (KSI-System Kraków - niestety nie miałem wyboru) nie blokuje żadnych portów, a przynajmniej tak twierdzi. Korzysta natomiast z hubów, czy to może być źródłem problemu?

(...)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...