Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Ameliorate

Komputer zacina się regularnie na ok. minutę

Polecane posty

Witam,

mam dziwny problem, z którym wcześniej się nie spotkałem, a mianowicie co jakieś 10-15 minut komputer "zawiesza się", ale nie w taki sposób, że nie można nic zrobić, bo myszką można ruszać, klikać ale nic się wtedy nie dzieje i dopiero po upływie +/- minuty zaczyna się włączać wszystko co w czasie owego "zawieszenia" próbowałem uruchomić. Dzieje się tak w każdym stanie - czy gram, oglądam czy komputer jest w spoczynku, czy przeglądam strony internetowe.

Typ procesora: QuadCore Intel Core 2 Quad Q9450, 2000 MHz (6 x 333)

Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 560 Ti

4 GB ramu

Dysk Hitachi 500 GB, 7200 RPM, SATA-II

Płyta główna: Gigabyte GA-G33M-S2

Zasilacz 600W, Ocz

I tutaj temperatury z Everesta.Chciałbym tylko zaznaczyć, że jestem raczej zielony w tych sprawach więc wrzucam temperatury, bo nie mam pojęcia co jeszcze może się tu przydać. Jeżeli jest coś co może pomóc to proszę napisać co (nie wiem, logi czy coś) dołożę wszelkich starań żeby uzupełnić.

Pozdrawiam

Temperatury

Płyta główna 42 °C (108 °F)

Procesor 32 °C (90 °F)

Procesor nr 1 / rdzeń nr 1 59 °C (138 °F)

Procesor nr 1 / rdzeń nr 2 55 °C (131 °F)

Procesor nr 1 / rdzeń nr 3 58 °C (136 °F)

Procesor nr 1 / rdzeń nr 4 59 °C (138 °F)

Procesor graficzny 59 °C (138 °F)

Hitachi HDT725050VLA360 [ TRIAL VERSION ]

Wentylatory

Procesor 1726 RPM

Obudowa 1152 RPM

Wartości napięć

Napięcie rdzenia procesora 1.18 V

+3.3 V 3.41 V

+12 V [ TRIAL VERSION ]

+5 V podczas wstrzymania pracy 5.32 V

VBAT baterii CMOS 3.17 V

DIMM 1.94 V

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach