Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Bethezer

Planetary Anihilation

Polecane posty

Naprawdę niesamowicie się zapowiada. Wiele rzeczy można przeczytać w tym wywiadzie: http://www.pcgamer.c...tion-interview/ i sporo odpowiedzi od devs w temacie na Reddicie ( http://www.reddit.co...ents_planetary/ ). Ja sam już ich "poparłem" i będę miał pełną wersję gry przy jej premierze biggrin_prosty.gif Za jedyne 65 zł. (Nadal można się załapać w tak niskiej cenie, przez paypal (http://planetaryannihilation.com/)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak do tej pory brak mi środków oraz możliwości ich przekazania aby jakikolwiek projekt na Kickstarterze wesprzeć co nie zmienia faktu, że życzę twórcom wszystkiego najlepszego na drodze do sukcesu i sam mam nadzieję, że duchowy następca Total Aniihilation i pierwszego - TYLKO pierwszego - SupComa okaże się co najmniej świetną produkcją, która zwojuje serca fanów gatunku ^_^ Zapowiada się co najmniej niesamowicie, na papierze, ale zawsze, ze skalą bitew, ogromem pola bitwy, ilością jednostek oraz potencjalnym czasem batalii. Dwunastogodzinne kampanie? Sounds sweet. Ciekawi mnie tylko czy będą jakieś opcje przerwy, bo jednak tyle czasu siedzieć non stop przed PieCem to rzadko kto może i potrafi ;p Zastanawiam się także jak wyjdzie im mechanizm pozwalający graczowi ogarnąć kilka frontów na raz i czy będzie "easy to learn, hard to master" czy też odwrotnie... Najbardziej jednak rozwala mnie myśl o użyciu asteroid jako pocisków do anihilacji przeciwnika i mam nadzieję, że potencjalny end-game nie skończy się na masowym budowaniu atomówek oraz artylerii dalekosiężnej :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no, gierka zapowiada się co najmniej smakowicie. Nigdy jakimś przesadnym fanem strategii nie byłem, choć w Dawn of War czy C&C zagrywałem się długimi godzinami. Ale to bym chętnie spróbował. Naprawdę chętnie, i nawet nie mam zamiaru ukrywać że głównie przez możliwość atakowania asteroidamiicon_biggrin.gif To musi być piękna rzecz, tak zrzucić na przeciwnika olbrzymi kawał kosmicznej skały.

Sam chętnie bym projekt wspomógł, ale podobnie jak u Blacka, brak obecnie środków i możliwości. Niemniej jednak mam nadzieję że twórcom wszystko się uda.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem bardzo zadowolony, że od razu wiadomo kto będzie w alphie i becie (Ci co zapłacili odpowiednią kwotę ;) ), najwięksi fani będą pomagać balansować grę i podadzą sporo pomysłów. Dobrze, że nie będzie oficjalnej drogiej do stworzenia kampanii (tylko Galaxy War, w coopie lub samemu, może i multi) tylko będą skupieni na dopieszczeniu gameplayu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kampania może będzie, ale jak przekroczą odpowiedni pułap finansowy. Są ludzie, którym brak kampanii byłby wyjątkowo nie w smak, ja akurat do nich nie należę, bo w oryginalnym Total Annihilation grałem tylko w skirmishe (przeszedłem kilka misji w kampanii, ale to wszystko, bo mnie akurat nie interesowała), a ogromne bitwy zapowiadają się smakowicie, szczególnie, że były najmocniejszym punktem TA. Oby były równie efektowne!

Ech, mam nadzieję, że twórcy będą zwlekać z produkcją, bo w najbliższym czasie będę miał nadmiar sieciówek do grania - nowe mapy do StarCrafta II (na czele ze Snipers Promod, a co gdy dojdzie Blizzard All-Stars, StarCraft Universe i kolejne ciekawe mapki?), Planetside 2, Mechwarrior Tactics... Szaleństwo.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kampania może będzie, ale jak przekroczą odpowiedni pułap finansowy.

Emmm.... Kickstarter się skończył dla tej gry (wszystko co chcieli zrobić, zrobią), jedyne co będzie podobne do kampanii to właśnie Galaxy War. Fabularnej raczej nie będzie, przynajmniej na początku (ma być spory potencjał dla moderów).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.cdaction.pl/news/32093

Trochę przycichło w temacie, ale chyba filmik pokazujący wersję pre-alpha w ruchu wydaje się dobrym momentem na lekki wskrzeszenie dyskusji ;) Nie spodziewajcie się jakiś ogromnych fajerwerków, twórcy skupili się na pokazaniu bardziej tego jak gra obecnie wygląda czyli zapodając standardowe rzeczy jak np. budowanie bazy. Sami stwierdzili, że na razie walki nie ma, bo jeszcze nie są na nią dostatecznie gotowi dlatego na chociażby używanie asteroid jako pocisków trzeba będzie poczekać ;] Przy okazji odpowiedzieli na kilka pytań, m.in kiedy będzie alfa.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie jest tu wszystko to, co już wiadomo, tyle, że w akcji :P Czekam na testy, mam nadzieję, że nie dowalą NDA. Bardzo podoba mi się pomysł na rozgrywkę, mam nadzieję, że uda im się dobrze zrealizować multiplayer z dużą ilością graczy...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie przegrałem 2-3 mecze alfy, być może jako jeden z pierwszych polaków ;D Tak jak można było się spodziewać, to jest prawdziwa alfa i nie ma spoorooo rzeczy jak i crashuje często. Optymalizacja jak to wiadomo, okropna ;P Ale fajne, można pograć i zobaczyć jak gra działa, pomóc w rozwoju i patrzeć jak wszystko ładnie się rozwija.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O, to miło - mam nadzieję, że będziesz informował nas na bieżąco jak gra się rozwija, co nowego dodają i czy z każdym buildem człowiek coraz mniej albo w ogóle nie żałuje, że wsparł produkcję gry. Możesz robić jakieś screeny albo filmy czy jednak obowiązuje cię NDA? ;)

>

Jakby kto był zainteresowany to dałem jeden z filmików właśnie z wersji alfa od jednego z najbardziej znanych 'jutuberów, który prezentuje... po prostu gameplay bez specjalnych fajerwerków, ale raczej pozytywnie nastrajający na przyszłość. Twórcy jednak pracują aby wydać porządną grę ^_^

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cieszę się, że nie kupiłem :P Mógłbym sobie tylko zepsuć pierwsze wrażenie, coś tak czuję. Wolę dostać już gotowy produkt, wezmę co najwyżej udział w otwartej becie, o ile taka będzie.

Jak na razie wszystko wygląda naprawdę OK. Oprawa graficzna, płynne oddalanie widoku, konstrukcja bazy. Czekam, aż wprowadzą do alfy walki międzyplanetarne, pewnie od razu pojawią się interesujące filmiki.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@BlackShadow, nie ma żadnego NDA smile_prosty.gif

Co do screenshotów, zrobiłem nawet temat na forum Uber z nimi.

https://www.dropbox....yfwng/fancy.png

https://www.dropbox....uj/freeshot.png

https://www.dropbox....77jx/MATRIX.png (Ten bug już naprawili wink_prosty.gif )

https://www.dropbox....xx8ygvi/BUM.png

https://www.dropbox....7/Factories.png

https://www.dropbox....myfinalform.png

https://www.dropbox....t/TOTHEMOON.png (ciekawe jest to, że jeszcze nie można przesłać jednostek na księżyc, dlatego jest nieoteksturowany, a to, że ja coś tam zbudowałem to bug ;P )

https://www.dropbox....arcticnight.png

https://www.dropbox....z/mountains.png

https://www.dropbox....l4/coconday.png

https://www.dropbox....onnewplanet.png

Warto dodać, że grze jeszcze brakuje sporo efektów a post-procesingu jeszcze w ogóle nie ma. Dopiero dodadzą.

Aha, no i warto wspomnieć, że WSZYSTKO co tu widać, jest randomowo stworzone! KAŻDA planeta jest INNA.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wiecie ze gra na steam kosztowala kiedys 80 euro a teraz 52 99 euro gra jest swietna ale podejrzewam ze w cda bedzie miala jakies 7 albo 8 ocene nie moge sie doczekac kiedy bedzie w pelnej wersji no i recenzji w cda tu macie gameplay na youtube


http://www.youtube.com/watch?v=niwXpMs5yjw[/url]

a wiecie ze jest taki patent ze do meteorytu da sie wybudowac silniki i wyslac go na planete wroga az wykrzyknik chcialoby sie postawic

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>

Jeżeli kogoś by interesowało to gra nadal powstaje i sądząc po publikowanych materiałach powoli kształtuje się do tego co zapowiadali twórcy... przede wszystkim jest już możliwość zbudowania bazy na asteroidzie oraz zamienienia jej w pocisk kosmos-ziemia :D Oczywiście efektów wizualnych jeszcze brakuje, bo po prostu widać jak skała wbija się w planetę robiąc dziurę jednakże nic poza tym, niemniej to kwestia dodania paru wodotrysków. W każdym razie z biegiem czasu PA prezentuje się coraz lepiej i zgodnie z obietnicami ^_^

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gra w końcu zaczęła kosztować jakieś ludzkie pieniądze. Gdy pojawiła się w EA na Steamie cena oscylowała w okolicach 160 zł, a ostatnio na G2A widziałem ją za przyzwoite sześć dyszek. To sygnał by w końcu się nią zainteresować, bo same gameplaye budzą u mnie miłe wspomnienia z ogrywanym Total Anihilation a ekszynowego krążka. Ach, młodość... :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...