Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

wiktorXIII

Rozwiązany: Uplay i otwarte porty

Polecane posty

Witam. Mam mały problem z Uplay. Nie mogę aktywować żadnej gry gdyż "synchronizacja twoich gier się nie powiodła". Pomoc techniczna UbiSoftu radzi aby sprawdzić czy pewne porty są otwarte:

"If you continue to receive the connectivity error please make sure that you have the following ports open:

80, 13000, 13005, 13200-13999

(all TCP) if not using web proxy"

I tu moje pytanie: w jaki sposób mam to sprawdzić? Próbowałem zalogować się do ustawień routera (Edimax 7284 WnA) przez jego IP ale po podaniu hasła wyskakuje dziwna informacja o zbyt dużej ilości zalogowanych użytkowników. Tylko ja korzystam z tego routera a jeszcze kilka tygodni temu wszystko było OK.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...