Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

misio357

Tworzenie muzyki.

Polecane posty

Siema. Chciałbym zacząć "robić" muzykę. Jestem nowicjuszem w tych sprawach. Szukam jakiegoś darmowego programu do tworzenia muzyki. Chciał bym żeby była opcja wyboru instrumentu perkusja , gitara itp. żeby można było zrobić cały zespół smile_prosty.gif

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Magix Music Maker MX18 - zakup pełną wersję, prawie 3,500 pojedynczych dźwięków do wykorzystania w składanki...

2. Fruity Loops - tylko przydałyby się jakieś wtyki z dźwiękami...

3. Renoise - chyba nie ma po polsku, ale prosty w obsłudze

4. Sony ACID/Sound Forge - <3 :D

5. VirtualDJ Home Free - ale to już bardziej do miksowania, niż tworzenia

6. Cubase + biblioteki East West Symphonic Orchestra i inne pierdółki - ale cena powyżej 8 tysiaków za wszystko, typowo do profesjonalnego tworzenia

Pozdro

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reaper był opisywany jakiś czas temu w CDA. Nie jest w pełni darmowy, ale jest "na takim samym poziomie" co WinRAR - po 30 dniach zaczyna na starcie wyskakiwać nieobowiązujące okienko z prośbą o rejestrację.

Sample, efekty i instrumenty można ściągnąć z internetu, jest także wiele darmowych - niektóre naprawdę dobre.

Jest jeszcze m. in. LMMS, który ma interfejs w stylu Fruity Loops raczej, ale nie sprawdzałem.

Możesz spróbować też porobić coś na tzw. trackerach. To trochę inny, charakterystyczny sposób tworzenia muzyki, ale niektórzy naprawdę lubią z nimi pracować. Tu z darmowych masz np. Psycle lub OpenMPT - z płatnych, ale tanich masz Renoise.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest kilka dobrych programów

-ACID Music Studio 8.0

-ACID Pro 7

-ACID XPress 7

-Adobe Audition 6