Blik Napisano Lipiec 4, 2012 Zgłoś Share Napisano Lipiec 4, 2012 Kupiłem nowy dysk Seagate ST500DM002 (płyta głowa AsRock P67 Pro3). I problem tkwi w tym, że Windows 7 i jak instalator Windowsa nie widzi tego dysku. Ale kiedy już dysk jest widoczny gdy staram się go sformatować dysk znika... Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
helmud7543 Napisano Lipiec 4, 2012 Zgłoś Share Napisano Lipiec 4, 2012 Podaj SMART. Upewnij się, że kabelki dobrze łączą. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blik Napisano Lipiec 4, 2012 Autor Zgłoś Share Napisano Lipiec 4, 2012 Nie da rady zrobić SMART bo Windows w ogóle nie widzi tego dysku. Kabelki są na pewno dobrze podłączone. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
helmud7543 Napisano Lipiec 5, 2012 Zgłoś Share Napisano Lipiec 5, 2012 A Vivard? A MHDD? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blik Napisano Lipiec 5, 2012 Autor Zgłoś Share Napisano Lipiec 5, 2012 Smart z MHDD:http://imageshack.us/photo/my-images/822/dsc00279k.jpg/http://imageshack.us/photo/my-images/266/dsc00280k.jpg/http://imageshack.us/photo/my-images/690/dsc00281jj.jpg/ Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
helmud7543 Napisano Lipiec 5, 2012 Zgłoś Share Napisano Lipiec 5, 2012 Mnóstwo uszkodzonych sektorów i chciałoby się powiedzieć "dysk do wymiany". Jest jedno ale - inne parametry są jakby nigdy nie ruszone co przeczy logice - wygląda to trochę jakby firmware się posypało. Sprawdź go jeszcze na jakimkolwiek innym komputerze (gdyby okazało się że wariuje kontroler, bo odczyty SMART są bez sensu). Podaj SMART sczytany na innym komputerze. Jeśli będzie to samo - dysk do wymiany/na gwarancję. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blik Napisano Lipiec 5, 2012 Autor Zgłoś Share Napisano Lipiec 5, 2012 A co jeśli na drugim kompie wszystko będzie ok? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
helmud7543 Napisano Lipiec 5, 2012 Zgłoś Share Napisano Lipiec 5, 2012 Najprawdopodobniej uszkodzona płyta główna. Wątpię żeby tak było ale chcę się upewnić - w końcu ani płyta, ani dysk, nie kosztuje 10zł więc trzeba być pewnym jak się przeznacza na straty. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blik Napisano Lipiec 6, 2012 Autor Zgłoś Share Napisano Lipiec 6, 2012 Płyta jest raczej dobra. Bo teraz aktualnie cały czas sprawnie działa. A także dysk, który miał być do wymiany działa z nią bez zarzutów.Więc chyba jednak to dysk jest zepsuty. Jak będę go reklamował to co mam dokładnie napisać? Że dysk uszkodzony fabrycznie? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
[Ekspert] antros22 Napisano Lipiec 6, 2012 Zgłoś Share Napisano Lipiec 6, 2012 Najlepiej by było, gdybyś użył narzędia SeaTools (reklamowanie dysku, bezpośrednio w Seagate, tego wymaga), jeżeli pojawią się błędy, nie będzie żadnego problemu (http://www.seagate.com/pl/pl/support/warranty-and-returns/seatools-test-codes/). Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blik Napisano Lipiec 6, 2012 Autor Zgłoś Share Napisano Lipiec 6, 2012 A co ze sterownikami do SATA? BO na stronce AsRocka nic nie ma a wyczytałem, że trzeba takie instalować.EDITUżyłem tego programu SeaTools i Short Test (krótki test) nie został ukończony pomyślnie. Dostałem jakiś kod ale nie ma go na tej stronce co podał antros22. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...