Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

First55

FRAPS- zacina podczas nagrywania. pomocy

Polecane posty

Witam! Mam taki problem otóz chce nagrywać gameplay'e z Diablo III i COD'a ale gdy włączam frapsa i wejde do gry to wszystko działa jak nalezy , natomiast jak włacze nagrywanie FPS ktore pokazuje FRAPS spadają poniżej 10 i gra strasznie zacina ...;/

Macie jakies pomysly? Moze cos zle mam ustawione , z góry dzieki i pozdrawiam

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłbym jakiś dysk, bo bez niego będzie ciężko.

Mówiąc poważnie najpewniej masz dysk o niskiej przepustowości, który nie wyrabia z jednoczesnym odczytem i zapisem danych, ale nie można tego stwierdzić z podanych przez ciebie danych.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec co jeszcze podesłac ? I powiedz odrazu jak to sprawdzic bo jestem zielony

Przez ostatnie sześć lat siedziałem na Frapsie.

A potem odkryłem Bandicam.

Ma to samo, ale lepiej :-)

A dokładnie - sam możesz ustalić w jakim formacie chcesz nagrywać filmy - ja ustawiłem sobie od razu format Youtube 720p i wyraźnie jest lepiej z płynnością.

Spróbuj sam.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Pokrakk

I przez cały czas nie zauwazyłeś beznadziejnej jakości nagrywanego filmu w tym wymuszonym 720p ? Jak nagrywać cokolwiek to tylko w tkeij rozdzielczaści jak ustawiona w włączonej grze.

Do youtubowego 1280x720 zawsze można sobie obrobić w programie do obróbki filmów.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Pokrakk

I przez cały czas nie zauwazyłeś beznadziejnej jakości nagrywanego filmu

Beznadziejna to jest jakość dwudziestoletnich filmów z kaset VHS zgrywanych z telewizora albo nagrywanych pierwszymi komórkami z aparatmi dziesięć lat temu a nie flmików Youtube w 720p, przyjacielu.

Owszem, nie jest to prawdzie HD, ale kolega pisał że mu Fraps ścina, więc mu poleciłem coś mniej obciążającego kompa.