gringo9 Napisano Maj 6, 2012 Zgłoś Share Napisano Maj 6, 2012 Mam dośc nietypowy problem. Mojego laptopa zakupiłem w połowie 2009r. Miał on standardowo wgraną Viste. Ponieważ działała kiepsko, w styczniu 2010r. kupiłem pudełkową wersję Windows 7 Home Premium. Od tamtego czasu miałem kilka formatów i reinstalacji i wszystko zawsze było ok. Mniej więcej tydzień temu znów przez to przeszedłem, Win się zainstalował i śmiga jak trzeba. Nie chciało mi się go od razu aktywowac. Chciałem zrobic to dziś. I po wklepaniu klucza pojawił się komunikat jak na obrazku. Czy ktoś się z tym spotkał, jaka ewentualnie jest na to metoda? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
[Ekspert] Hakken Napisano Maj 6, 2012 Zgłoś Share Napisano Maj 6, 2012 Z błędu wynika, że system uważa, że używasz klucza do upgreadu XP/vista do 7. Skoro twierdzisz, że masz klucz do pełnej instalacji (nie upgrade), to wpisz ten klucz ponownie, a jeśli znowu wywali błąd, to skontaktuj się z supportem microsoftu, nie wiele da się zrobić samemu. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
allor Napisano Maj 13, 2012 Zgłoś Share Napisano Maj 13, 2012 Niekoniecznie, często można sobie z tym poradzić bez dzwonienia do MS. Sposób jest opisany np. tutaj - wprawdzie po angielsku, ale za wiele do rozumienia w nim nie ma, a działa. W każdym razie u mnie, wersja W7 Home Premium x64 OEM, przy reinstalacji zrobiła focha, ale obyło się bez konieczności ponownego uruchamiania instalatora. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...