Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Kampor

Pomocy w aktualizacji sterów audio.

Polecane posty

Witam, potrzebuje pomocy z aktualizacją sterów do dźwięku, mam taki problem, że przy niektórych dźwiękach, słychać takie delikatne pykanie, jest to dość irytujące podczas grania, moja płyta główna to HP Compaq dc7900 Convertible Minitower, karta dźwiękowa SoundMAX HD Audio, ( jak sprawdzam w menedżerze urządzeń pisze "SoundMAX Integrated Digital HD Audio"), więc chyba karta zintegrowana, system to windows xp professional. Nie znam się na tym, w googlach nie znalazłem nic, na stronie hp widziałem coś na viste i 7, nie mam nawet pewności czy to były właściwe stery.. :/

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bardzo. :)

Masz wejść do Menedżera urządzeń, znaleźć swą kartę dźwiękową -> Właściwości -> Sterownik -> Odinstaluj (choć IMO - jeśli ma się gdzieś zgrane stery - wystarczy Aktualizuj sterownik).

Poza tym poczytaj, jeszcze to.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbowałem robić "aktualizuj sterownik" ale coś mi nie idzie, więc dałem "odinstaluj", włączyłem instalator nowych sterów i wywaliło mi jakiś error że jeśli nie restartowałem kompa po usunięciu starych sterów to żebym to zrobił, zrestartowałem, patrze i w menedżerze urządzeń mam normalnie kartę dźwiękową i podobno zainstalowane te stare stery, dźwięk normalnie działa, czy tak powinno być? xd

Zmieniła mi się ikonka sound maxa w pasku narzędzi, wcześniej było normalnie, a teraz coś takiego. http://imageshack.us/f/52/beztytuuaett.png/

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbowałem robić "aktualizuj sterownik" ale coś mi nie idzie
Co znaczy "coś mi nie idzie", opowiedz nam swoją historię. :] (Jeśli masz gdzieś zgrane te stery, wskazujesz lokalizację i instalujesz.)

Niestety, korzystam z komórki i na tym obrazku nic nie widzę.