Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Piotrekkk

Grafika tnie, dźwięk trzeszczy

Polecane posty

Witam.

Mam problem, obawiam się, że może to być coś poważnego. Od około miesiąca, w czasie grania, w pewnym momencie gra strasznie zwalnia (np. Black Ops do 5-8 FPS) a dźwięk zaczyna trzeszczeć, mimo, że wcześniej gra śmigała bez problemów. Czasem pomaga ponowne uruchomienie gry, lecz zazwyczaj muszę wyłączyć laptopa i włączyć go ponownie, żeby wszystko działało normalnie, nawet po wyjściu z gry. Dodam, że sprzęt jest nowy, ma niecały rok i wcześniej nie zdarzały się takie sytuacje.

Podaję konfigurację komputera:

Dell Inspiron 1764

Intel Core i5 2.40 GHz

4 GB RAM

ATI Radeon HD 5450

Co robić?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Podaj temeperatury w spoczynku i podczas gry.

2. Podaj SMART dysku (może być zakładka Health z HD Tune albo CrystalDiskInfo).

3. Zrób też benchmark odczytu w HD Tune (szczególnie po takim spowolnieniu - wyjdź z gry i nie restartuj systemu tylko ucruchom program) i daj wynik.

4. Pracujesz na zasilaniau sieciowym, nie bateryjnym?

5. Jesteś pewny że przez przypadek nie aktywujesz lub samo się nie aktywuje jakieś zarządzanie/oszczędzanie energii?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję, że o to chodzi.

1. post-301722-1329411888_thumb.png to w spoczynku

post-301722-1329411922_thumb.png a to w trakcie gry

2.

ID                               Current  Worst    ThresholdData        Status   
(01) Raw Read Error Rate 200 200 51 0 Ok
(03) Spin Up Time 185 181 21 1733 Ok
(04) Start/Stop Count 99 99 0 1310 Ok
(05) Reallocated Sector Count 200 200 140 0 Ok
(07) Seek Error Rate 100 253 0 0 Ok
(09) Power On Hours Count 96 96 0 2925 Ok
(0A) Spin Retry Count 100 100 0 0 Ok
(0B) Calibration Retry Count 100 100 0 0 Ok
(0C) Power Cycle Count 99 99 0 1248 Ok
(BF) G-sense Error Rate 1 1 0 8962 Ok
(C0) Power Off Retract Count 200 200 0 30 Ok
(C1) Load Cycle Count 180 180 0 61964 Ok
(C2) Temperature 106 95 0 41 Ok
(C4) Reallocated Event Count 200 200 0 0 Ok
(C5) Current Pending Sector 200 200 0 0 Ok
(C6) Offline Uncorrectable 100 253 0 0 Ok
(C7) Ultra DMA CRC Error Count 200 200 0 0 Ok
(C8) Write Error Rate 100 253 0 0 Ok
(F0) Head Flying Hours 97 97 0 2683 Ok
(F1) (unknown attribute) 200 200 0 1992320465 Ok
(F2) (unknown attribute) 200 200 0 -355830182 Ok
(FE) (unknown attribute) 200 200 0 0 Ok

Power On Time : 2925
Health Status : Ok

3. post-301722-1329412100_thumb.png

4. Jak bateria się naładuje to odłączam sieć i pracuję na baterii do rozładowania i później znowu ładuję.

5. Raczej nie, tym bardziej, że często gram na zwiększonej wydajności i efekt jest taki sam.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grałem na zasilaniu sieciowym i niestety bez zmian, pograłem może 3 minuty i koniec, tnie tak, że nie da się grać. DirectX mam najnowszy (11) jak coś. Dodam, że po takim spowolnieniu użycie CPU skacze znacznie, do 30-60 %, podczas gdy normalnie, w spoczynku waha się od 1-8 %. Co jeszcze można zrobić?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...