Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

grz

Rozwiązany: problem z przegrzewaniem się procesora?

Polecane posty

Witam.

mam następujący problem:

Podczas uruchamiania speedfana mam następujące odczyty:

TEMP 1-40C ,Temp 2-45C, Temp3-83C(zaznaczony jest ogień), HDD 34, CORE 30

Mam pytanie: czy mam się martwić tymi odczytami,czu może być to groźne dla sprzetu?

Nie wiem czy zglaszać to w ramach gwarancji?

Oto konfig mojego kompa

AMD ATHLON X4 640,4GB Ramu,Radeon 5770,500GB,zasilacz to obudowa tracer blaster 500(tak mam napisane na fakturze i nie ma nic wyszczegolnionego)

Zaznaczam że nie znam się zbytnio na sprzecie,więc żadnego rodzaju odkrecanie kompa czy tez czyszczenie raczej nie wchodzi w grę itp.

Pozdrawiam

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadasz zasilacz tracer'a na Twoim miejscu bym go jak najszybciej wymienił, nie ma to nic wspólnego z tym co napisałeś, ale w każdej chwili może uszkodzić pozostałe podzespoły. Teraz w każdych składakach montują słabe zasilacze któe tylko "ładnie wyglądają". Kupiłeś gotowy komputer tak?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie masz.

Co więcej, jeśli byłaby to temperatura (prawdziwa) płyty głównej (procesor nie wchodzi w grę, przede wszystkim dlatego, że rdzenie mają ją odpowiednią), to też nic złego by się nie stało. Spece Gigabyte'a stwierdzili (komuś kto miał, aż 92*C):

Nie powinno być problemu, chyba, że istniałyby ogromne wahania ze znaczną niestabilnością systemu.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie!!!

Od jakiegoś czasu komp chodzi bardzo głośno(przy graniu w grę chodzi bardzo głośno)

Oto link do hwmonitor i speedfana

http://www.fotosik.p...a4c96aa9a7.html

Niepokoi mnie zwłaszcza ta temperatura karty graficznej.

Może da się tylko przeczyścić kompa z kurzu(mam kompa od 1,5 roku)