Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

NihilRain

Problem z NETIA SPOT

Polecane posty

Witam! To mój pierwszy post tutaj.

Mam nadzieję, że temat załozyłem w odpowiednim dziale. Jeśli nie - przepraszam za kłopot.

Przechodząc do kłopotu:

Od ponad 3 miesiaków jestem posiadaczem Netia Spot 14,5MB/s.

Przez pierwsze dwa miesiące Internet chodził bez zarzutu. Jednak od tygodnia połączenie się zrywa (dodam, ze jest kablowe, gdyż WiFi mi nie wykrywa). Nagle z białej diody robi się czerwona i bum - połączenia nie ma. Jednak mój komputer uparcie twierdzi, że połączenie z internetem jest.

Dodatkowo Netia Spot potrafi działać przy dość dużym obciążeniu - kiedy pobieram gry z dystrybucji cyfrowej lub kiedy gram BF3 lub SW:TOR przez 3-4h. Oczywiście potrafi też zerwać po 2 minutach siedzenia na "lekkich" stronach jak fora, sklep albo sociale. Potrafi też łączyć przez godzinę po utraceniu połączenia (przy czym, jak wspominałem, komputer dalej wyświetla "Połączenie z internetem" w Centrum Sieci i Udostępniania).

Czy ktoś mógłby coś poradzić na ten problem? Nie mam wielkiej ochoty dzwonić do ich supportu (gdyż nie jest najwyższych lotów i w kółko klepią formułki, które już dawno wykonałem), jeśli ktoś ma jakiś pomysł.

Załączam informacje, które sądzę, że będą przydatne:

Szybkość połączenia: 8.37 Mbps Downstream / 1.12 Mbps Upstream

Czas trwania połączenia: 0 godziny, 19 minuty

Maksymalna szybkość linii: 8.37 Mbps Downstream / 1.22 Mbps Upstream

Margines zakłóceń: 6.10 dB Downstream / 7.00 dB Upstream

Tłumienie linii: 20.50 dB Downstream / 11.00 dB Upstream

Z góry dziękuję za odpowiedź

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, resetowałem i konfigurowałem na nowo. Usunąłem nawet wszystko z TEMP i oczyściłem CCleanerem. Niestety liczba protkołów TCP przy netstat nadal jest zaskakująco duża. Może to jest winą.

WiFi nie odbiera zwyczajnie mój komputer. Nie wychwytuje mi sieci bezprzewodowych. Mam połączenie kablowe.

A router chodzi gładko od 3 miesiaków - dopiero od tygodnia fiksuje. A nikt go z miejsca nie rusza, mieszkam sam.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy na stronie Netii nie ma do niego żadnego nowego firmware'u. Proponuję też podjąć kontakt z Netią i opisać im sytuację. Połączenie tracisz na ich kablu skoro to dioda od połączenia z routerem a nie z twoim komputerem zmienia kolor, sygnalizując tym samym błąd.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...