Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

emilb2

GeForce GTX 560 Palit problem

Polecane posty

Witam!

Mam komputer może od miesiąca i nie miałem podobnych problemów. Otóż grałem sobie w bf3 niezbyt długo, aż tu nagle karta wyłączyła się (chyba). Na monitorze był napis no signal detected i czarny ekran. Po resecie jest ok. Dodam, że grałem już w bf3 długie godziny i nie miałem podobnych promblemów. Wnioskuje, że karta osiągneła temp. krytyczną więc się wyłączyła. Co mogę zrobić w tej sytuacji? Może dokupić wentylator czy coś? Jeżeli chodzi o chłodzenie to jestem zielony i jedyne co potrafię to przymontować taki wentylator, ale w jakie miejsce będzie najefektywniej to już nie wiem.

Moja konfiguracja w razie potrzeby:

Intel i5 2500k

Palit GeForce GTX 560 1gb (podajże?)

Kingston 8gb (2x4)

Asrock P67 PRO3 B3

SilentiumPC Brutus 410

Pomożecie?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra screena wam nie dam ale podam temp.

Wyszło 89 prosto po wyłączeniu gry. Min było 50 a max 100. I znowu się wyłączył ale tym razem odzyskał sprawność.

Obudowa ma jakieś tam domyślne wentylatory. Zakupiłem jakieś tam 2 wentylatory w 2 puste miejsca w obudowie, ale jak mówie nie znam się na tym i nie wiem czy to coś zmieni. Jeżeli będzie trzeba to przeznacze na to jeszcze pieniądze

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach