Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

komi89

Program do tworzenia muzyki

Polecane posty

Szukam jakiegoś darmowego programu do tworzenia muzyki electro, house, trance. Ostatnio zacząłem się głębiej temu przyglądać i chciałbym zobaczyć czy jest to takie trudne, na jakie się wydaje. Możecie mi coś polecić? Dodam, że jestem absolutnym nowicjuszem w tworzeniu muzyki.

Dodatkowo szukam programu do tworzenia remixów, ale to chyba da rade załatwić w jednym programie.

A, i jeszcze jedno, czy istnieją gdzieś do pobrania same słowa utworu, bez ścieżki dźwiękowej? Nie chodzi mi o plik tekstowy z zapisanym tekstem, tylko oryginalny wykon, tylko bez melodii.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można poszukać samego wokalu ale możesz też pokusić się o zrobienie go we własnym zakresie - można spróbować darmowym ale wyjątkowo rozbudowanym edytorem - Audacity. Bawisz się korektorem graficznym tak aby w jak największym stopniu usunąć melodię i jednocześnie żeby wokal został. Taki fragment po wklejeniu do innej melodii często brzmi dobrze (muzyka utworu do którego wklejasz zagłuszy resztki melodii wyciętego oryginału). Oczywiście wymaga to często wielu prób i błędów ale wszystko przed Tobą :-)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można poszukać samego wokalu ale możesz też pokusić się o zrobienie go we własnym zakresie - można spróbować darmowym ale wyjątkowo rozbudowanym edytorem - Audacity. Bawisz się korektorem graficznym tak aby w jak największym stopniu usunąć melodię i jednocześnie żeby wokal został.

Mam pytanie- jak rozpoznać który to jest wokal, i przede wszystkim, jak usuwać melodię? Zapoznałem się co nieco z tym programem i nie bardzo wiem, jak się do niego zabrać. Najlepiej jakbyś mógł mi to wytłumaczyć swoimi słowami.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach