c0r Napisano Grudzień 29, 2011 Zgłoś Share Napisano Grudzień 29, 2011 Witam. Kupilem ostatnie CDA, i zaisnatlowalem TrustPort Antivirusa. Dzialal okolo tygodnia dobrze. Jednak dzisiaj rano wlaczylem komputer, i jeszcze przed pojawieniem sie ikon, pojawila sie informacja o bledzie avas.exe. Natomiast na dole w pasku, pisze "skaner dostepu TrustPort jest wylaczony". Gdy probuje go wlaczyc, znowu pojawia sie blad avas.exe. Dodam, ze po wlaczeniu komputera, blad avas.exe pojawia sie kilka razy, i po zamknieciu informacji pojawia sie ona jeszcze ok. 3-4 razy. Niby nie ma z tym klopotu wystarczy przeklikac, ale ja chce wiedziec, co jest przyczyna. Prosze o szybka pomoc. Zalaczam screeny tego bledu: avas.exe Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sosik1 Napisano Grudzień 30, 2011 Zgłoś Share Napisano Grudzień 30, 2011 Ja mam inny problem z TrustPort Antivirus. Zainstalowałem go, wypełniłem formularz rejestracyjny, dostałem komunikat o poprawnym wygenerowaniu klucza, który został przesłany na podany przeze mnie adres e-mail i... to wszystko - klucza nie otrzymałem. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sevard Napisano Grudzień 30, 2011 Zgłoś Share Napisano Grudzień 30, 2011 @Przemoo3211 Spróbuj przeinstalować program. Często to pomaga w tego typu przypadkach. @sosik1 Sprawdź w katalogu na spam, a na przyszłość nie doczepiaj się do cudzych tematów. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sosik1 Napisano Grudzień 30, 2011 Zgłoś Share Napisano Grudzień 30, 2011 Problem z programem to problem z programem... Nie chciałem zakładać niepotrzebnie kolejnego tematu. No co Ty, w spamie bym nie sprawdził? Nie ma. Nie wiem, chyba wrócę do Avasta... Pisałem coś o podczepianiu się do cudzych tematów? Jeśli problem nadal występuje, to załóż własny temat. - Sevard Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Castresana Napisano Styczeń 2, 2012 Zgłoś Share Napisano Styczeń 2, 2012 Jakiego masz maila ? Ja u siebie przez cały dzień 3x wypelnilem na maila onetu i nie przyszedl, a jak wypelnilem formularz podajac gmaila to przyszedl po 5 sekundach ;D Nie odpowiadaj na nieregulaminowe posty. - Sevard Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TrustPort Napisano Styczeń 3, 2012 Zgłoś Share Napisano Styczeń 3, 2012 Witam. Kupilem ostatnie CDA, i zaisnatlowalem TrustPort Antivirusa. Dzialal okolo tygodnia dobrze. Jednak dzisiaj rano wlaczylem komputer, i jeszcze przed pojawieniem sie ikon, pojawila sie informacja o bledzie avas.exe. Natomiast na dole w pasku, pisze "skaner dostepu TrustPort jest wylaczony". Gdy probuje go wlaczyc, znowu pojawia sie blad avas.exe. Dodam, ze po wlaczeniu komputera, blad avas.exe pojawia sie kilka razy, i po zamknieciu informacji pojawia sie ona jeszcze ok. 3-4 razy. Niby nie ma z tym klopotu wystarczy przeklikac, ale ja chce wiedziec, co jest przyczyna. Prosze o szybka pomoc. Zalaczam screeny tego bledu: avas.exe witam! Proszę pobrać narzędzie trustporta do usuwania błedów - GATHER UTILITY powinno pomóc: link: http://www.trustport.com/en/support/utilities Po pobraniu pliku, trzeba rozpakowac archiwum i skopiowac plik gather.exe do: C:\uzytkownicy\nazwa_konta, po czym uruchomić program gather.exe poprzez wiersz poleceń cmd: komenda: C:\uzytkownicy\nazwa_konta\gather/o:data Po zakończeniu działania programu zostanie stworzony plik na dysku C:\ o nazwie TrustLog.dat. luba data Plik ten proszę wysłać na mój adres radek.f@marken.com.pl nasz dział techniczny sprawdzi w czym tkwi problem i postaramy się pomóc w rozwiązaniu. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
c0r Napisano Styczeń 5, 2012 Autor Zgłoś Share Napisano Styczeń 5, 2012 Dziekuje TrustPort, bardzo pomoglo Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...