Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

c0r

Problem z TrustPort Antivirus

Polecane posty

Witam. Kupilem ostatnie CDA, i zaisnatlowalem TrustPort Antivirusa. Dzialal okolo tygodnia dobrze. Jednak dzisiaj rano wlaczylem komputer, i jeszcze przed pojawieniem sie ikon, pojawila sie informacja o bledzie avas.exe. Natomiast na dole w pasku, pisze "skaner dostepu TrustPort jest wylaczony". Gdy probuje go wlaczyc, znowu pojawia sie blad avas.exe. Dodam, ze po wlaczeniu komputera, blad avas.exe pojawia sie kilka razy, i po zamknieciu informacji pojawia sie ona jeszcze ok. 3-4 razy. Niby nie ma z tym klopotu wystarczy przeklikac, ale ja chce wiedziec, co jest przyczyna.

Prosze o szybka pomoc.

Zalaczam screeny tego bledu:

avas.exe

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam inny problem z TrustPort Antivirus.

Zainstalowałem go, wypełniłem formularz rejestracyjny, dostałem komunikat o poprawnym wygenerowaniu klucza, który został przesłany na podany przeze mnie adres e-mail i... to wszystko - klucza nie otrzymałem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem z programem to problem z programem... Nie chciałem zakładać niepotrzebnie kolejnego tematu.

No co Ty, w spamie bym nie sprawdził? Nie ma. Nie wiem, chyba wrócę do Avasta...

Pisałem coś o podczepianiu się do cudzych tematów? Jeśli problem nadal występuje, to załóż własny temat. - Sevard

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Kupilem ostatnie CDA, i zaisnatlowalem TrustPort Antivirusa. Dzialal okolo tygodnia dobrze. Jednak dzisiaj rano wlaczylem komputer, i jeszcze przed pojawieniem sie ikon, pojawila sie informacja o bledzie avas.exe. Natomiast na dole w pasku, pisze "skaner dostepu TrustPort jest wylaczony". Gdy probuje go wlaczyc, znowu pojawia sie blad avas.exe. Dodam, ze po wlaczeniu komputera, blad avas.exe pojawia sie kilka razy, i po zamknieciu informacji pojawia sie ona jeszcze ok. 3-4 razy. Niby nie ma z tym klopotu wystarczy przeklikac, ale ja chce wiedziec, co jest przyczyna.

Prosze o szybka pomoc.

Zalaczam screeny tego bledu:

avas.exe

witam!

Proszę pobrać narzędzie trustporta do usuwania błedów - GATHER UTILITY powinno pomóc:

link:

http://www.trustport.com/en/support/utilities

Po pobraniu pliku, trzeba rozpakowac archiwum i skopiowac plik gather.exe do: C:\uzytkownicy\nazwa_konta, po czym uruchomić program gather.exe poprzez wiersz poleceń cmd:

komenda:

C:\uzytkownicy\nazwa_konta\gather/o:data

Po zakończeniu działania programu zostanie stworzony plik na dysku C:\ o nazwie TrustLog.dat. luba data

Plik ten proszę wysłać na mój adres radek.f@marken.com.pl nasz dział techniczny sprawdzi w czym tkwi problem i postaramy się pomóc w rozwiązaniu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...