Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

RoZy

Supreme Commander

Polecane posty

Hmm ja sam muszę przyznać, że baardzo czekam na tą grę ... Obawiam się jednak, że przez taki natłok jednostek może powstać chaos na polu bitwy ... A co do trailerów, to różnie z nimi bywa- i tak zawsze prawda wychodzi na jaw w praniu :P Muszę jeszcze przeczytać temat nr w najnowszym cda to się więcej wypowiem ...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy na wojnie nie panuje chaos?

IMO gra zapowiada się świetniej niż najświetniej, już nie mogę się doczekać tych walk na całej planecie... mniam XD Już nie mogę się doczekać!

Teraz tylko przeczytać Temat Numeru mi pozostaje...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie pozostaje jeszcze kwestia sprzętu i tego czy na moim pójdzie (semphron 3000+ GF 7600GS 256 mgb galaxy i 512 ramu ) ... w każdym razie kasę mam odłożoną na gierkę... jakby co to najwyżej uzbiera się jeszcze trochę i kupi 512 ramu dodatkowo... A właśnie jest już jakiś polski dystrybutor chętny wydać tą grę w Polsce ?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kamiloss - Coś mam wrażenie, że te 512 MB RAMU ci się na serio przyda :?

A co do wydawcy: chyba jeszcze nic o tym nie wiadomo, ale mam nadzieję, że dystrybucją na terenie naszego pieknego (rzadko :? ) kraju zajmie się CD Projekt. Tymbardziej, że to oni wydali poprzednią grę GPG 0 Dungeon Siege 2...

A po przeczytaniu Tematu Numeru do giery jestem nastawiony jak najbardziej optymistycznie, mimo, ze RTSy to raczej nie moja działka XD

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie pozostaje jeszcze kwestia sprzętu i tego czy na moim pójdzie (semphron 3000+ GF 7600GS 256 mgb galaxy i 512 ramu ) ... w każdym razie kasę mam odłożoną na gierkę... jakby co to najwyżej uzbiera się jeszcze trochę i kupi 512 ramu dodatkowo... A właśnie jest już jakiś polski dystrybutor chętny wydać tą grę w Polsce ?

Radzę odwiedzić forum gry, głównie chodzi o forum betatesterów - tam są podane aktualne wymagania - fakt, beta to beta, ale specjalnie dużych szans na zmniejszenie wymagań sprzętowych NIE ma - co najwyżej będą poprawione pewne bugi związane z płynnością gry, bo z tą jest różnie.

Aby nie było, podam wymagania(na aktualnym poziomie zaawansowania prac nad grą):

Operating System: Microsoft? Windows? XP (SP2 recommended)

Processor: 1.8 GHz or greater; 3.0 Ghz or greater, dual core, recommended

RAM: 512 MB or greater; 2 GB recommended

Hard Drive: 3 GB available hard disk space

Video: 128 MB video RAM or greater, with Vertex Shader / Pixel Shader 2.0 support; ATI X800 XL or greater, nVidia GeForce 6800 or greater recommended

Audio: Sound card or on-board audio component, speakers or headphones

Internet: 56.6 Kbps Internet connection required; Cable/DSL speeds with 24 Kbps upstream per opponent recommended.

Jednakże czytając wypowiedzi testujących, to gra ma spore problemy z płynnością nawet na tych 2 GB RAM'u, choc po części to wina niedopracowania samej bety - ale bez tego 1~1.5 GB gry po prostu nie ma co ruszac, tak samo jak i bez wyżej podanego dual core'a - chyba że ktos jest taki "masta", że gre będzie przechodził używając tylko kilkudziesięciu jednostek...ewentualnie taki cierpliwy, że jest w stanie prowadzic rozgrywkę przy tych 5~7 FPS'ach podczas walk z udziałem kilkuset jednostek. Oczywiście inna sprawa jest taka, że wysokie wymagania sprzętowe są według mnie akurat w wypadku Supreme Commander uzasadnione.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z wymaganiami nie ma aż tak źle. Większość problemów z płynnością wynika bardziej z tego, że na razie można grać tylko w multii cache GPGnet się szybko zapycha. Na początku rozgrywki wyciągałem coś koło 20fps (Ath 64 3000+, 1GB RAM, GF6600GT) w miarę rozwoju sytuacji płynność spadała, ale na pewno nie była to wina tylko i wyłącznie rosnącej w siłę armii. No i pozostaje kwestia tego, że to ciągle beta, choć ciągle udoskonalana. Ja tam jestem spokojny o to jak gra będzie chodziła w finalnej wersji i w singlu. Tylko szkoda, że trzeba będzie z tym czekać jeszcze trzy miesiące...

Aha... co do wydawcy, to jak wszystkie gry THQ w Polsce i tą będzie dystrybuować CDP

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Goryl - poprawiłeś mi humor, mam identyczny sprzęt i już myślałem, że mogę o SC tylko pomarzyć :D

Aż chce się "pożyczyć" monitor od taty, żeby grać na dwóch :twisted: . a właśnie, jak to możliwe?! :twisted:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z wymaganiami nie ma aż tak źle.

- Uff to dobrze :)

Większość problemów z płynnością wynika bardziej z tego, że na razie można grać tylko w multii cache GPGnet się szybko zapycha.

- hmm więc będzie trzeba poczekać jeszcze na demo SP

Na początku rozgrywki wyciągałem coś koło 20fps (Ath 64 3000+, 1GB RAM, GF6600GT) w miarę rozwoju sytuacji płynność spadała, ale na pewno nie była to wina tylko i wyłącznie rosnącej w siłę armii. No i pozostaje kwestia tego, że to ciągle beta, choć ciągle udoskonalana.

- ja mam nadzieję że jeszcze zoptymalizują silnik

Ja tam jestem spokojny o to jak gra będzie chodziła w finalnej wersji i w singlu. Tylko szkoda, że trzeba będzie z tym czekać jeszcze trzy miesiące...

Aha... co do wydawcy, to jak wszystkie gry THQ w Polsce i tą będzie dystrybuować CDP

Oby nie przekładali ... a jeśli już to tylko ze względu na to, ze muszą zoptymalizować silnik - bo wolałbym dostać dopracowaną grę i myślę, że nie tylko ja. Zresztą chyba po to są betatesty, aby zlikwidować bugi w grze - tak mi się zresztą zawsze wydawało :)

Tak czy siak na to wychodzi, że muszę dokupić jeszcze te 512 ramu (sic!) No nic trzeba oszczędzać niestety :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Goryl - poprawiłeś mi humor, mam identyczny sprzęt i już myślałem, że mogę o SC tylko pomarzyć :D

Aż chce się "pożyczyć" monitor od taty, żeby grać na dwóch :twisted: . a właśnie, jak to możliwe?! :twisted:

Trzeba mieć kartę dwuekrnową (tzn. 2x VGA albo 2x DVI albo DVI+VGA z możliwością jednoczesnej pracy)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra dołożyłem do mojego kompa dodatkowe 512 ramu i teraz mam 1 giga ( fakt że działa z prędkością 333 mhz nic nie znaczy :P ) i myślę, że jestem w miarę dobrze przygotowany na premierę gry, chyba, że w ostatniej chwili pozmieniają silnik przez co gra będzie miała 1-3 fps na najlepszych sprzętach. Niemniej wierzę w siłę tych programistów :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po przeczytaniu Tematu Numeru, muszę powiedzić, że perspektywa tak ogromniastego pola walki robi wrażenie. Jeżeli rzeczywiście będzie tak, jak na prawdziwej wojnie, że zwiad to podstawa, to może być rzeczywiście nowe zdefiniowanie gry taktycznej. Można jak dla mnie odebrać to też po prostu jako mocno przerośnięte Total War i nic więcej.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na miłość boską! Nie taktycznej! Oczywiście takze elementy taktyczne mają wpływ na rozgrywkę ale doczytaj dokładnie. O wygranej decyduje poziom strategii. Czyli defacto jest to gra strategiczna. A jeśliby tak przypomnieć sobie mapę "Seven Islands" w "Total Annihilation", to i tam możnabyło się nieźle napocić w poszukiwaniu wrogiej bazy (zwłaszcza jeśli gracze migrowali między wyspami) i bez dobrego, aktualnego rozpoznania atakowanie mogło się skończyć niemiłą niespodzianką.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli się dobrze orientuję, to będzie taki typowy (poza wielkością map) RTS - budujemy budynki, tworzymy armię i hajda na wroga :D (tj. źle się wyraziłem - 'hajda na wroga' to mogła być w StarCrafcie, a tutaj szykuje się strategia, w której trzeba będzie myśleć - dla fanów wspomnianego SC to pewnie będzie szok światopoglądowy ;))

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już problem fanów Starcrafta. Ja jestem od tej strony przygotowany. Po latach doświadczenia z TA żaden szok mi nie grozi. A jakbyś pooglądał sobie demka z polskiego klubu graczy TA, to byś wiedział, że to nie jest zupełnie tak. Przeciwko AI to i prawda, nie trzeba sie za bardzo wysilać ale i SC nie miał tu wiele do powiedzenia. Zmodowane AI sporo zmienia w tej materii ale nadal komp ataki wyprowadza po prostej i wystarczy go wyminąć. Jednak walka w sieci całkowicie niszczy ten stereotyp. Engine wyklucza tutaj granie po timingach, co znacznie utrudnia przewidzenie zachowania jednostek zarówno wrogich jak i swoich. Prawie każda jednostka składa się z przynajmniej dwóch modułów przy czym moduły bojowe są ruchome i wymagają czasu zanim wycelują (koniec z absurdalnie szybką reakcją czołgów z SC). Nie wystarczy po prostu postawić jednostkę w odpowiednim miejscu, należy ją jeszcze odpowiednio skierować, by jej reakcja była jak najszybsza w najbardziej prawdopodobnym scenariuszu ataku. Tak samo będzie w Sup. Com. Tyle, że jeszcze bardziej kompleksowo.

Dużo lepiej wyglada też problem transportu. Nie ma akcji typu desant X jednostek w 5 sekund po ominięciu dziury w obronie i po sprawie. Jak wiadomo, desanty to najbardziej ryzykowne przedsięwzięcia na wojnie i tak to będzie też prezentowalo się w SupCom. Transportery nie będą wypuszczały jednostek z zerowym opóźnieniem. Znowu wchodzi w grę problem ruchomych modułów w postaci różnych wysięgników itp. które będą zostawiały kolejno jednostki na ziemii. Aby coś takiego sie udało po sieci musisz zapomnieć o stereotypach zwiazanych z TA i pouczyć się troche o "D Day".

Na prawdę serdecznie dość mam mądrości ludzi, ktorym wydaje sie, że granie w stara jest jakieś szalenie ambitne w porównaniu do jakiejkolwiek innej trategii, a szczególnie TA i nadchodzącego Supa. Prawdziwa strategi powinna kompleksowo poruszać problemy związane z strategicznymi rozwiązaniami, a nie zmuszać do wyścigu w szybkości klikania i liczeniu czasów.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wiec:

SUPCOM jest boski. gram sobie w oficjalna bete(50000 userow)zajmuję 13 miejsce w rankingu i powiem wam ze ta gra to bedzie GIGANTYCZNY HIT.

filmiki pokazuja [beeep]cza grafe ale w RTSach grafa nie jest najwazniejsza. najwazniejsza jest grywalnosc. a ta.. jest [beeep]ista, a poza tym te fantastyczne bitwy 200 jednostek vs 200:) a poza tym te wiadomosci o tych wielkich wymaganiach są deczko przesadzone. na moim złomie:

athlon 2700+

1 giga ramu

i radeonie 9550 128 MB

supcom dziala całkiem płynnie wprawdzie na najnizszych detalach.

i sądze ze ta gra bedzie miala bardzo duza spolecznosc i bedzie wiele turniejow.

btw dalby mi ktos namiary na nick kogos z CDA ktory gra w multi bete supcoma? albo wogole dalby ktos nick z GPGneta jesli ktos gra w SC bete?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sieci pojawiło się Intro do SC...Możecie je zobaczyć TU.

Hmmm wg mnie intro jest po prostu słabe...brak jakiegoś specjalnego kosmicznego klimatu(takiego jaki był np. w intrach do Starcrafta, czy DoWa), mało dynamiczny, słabe animacje...Hmmm jeżeli intro ma świadczyć o klasie gry, to z SC może nie być najlepiej :P .

Jednak przeczą temu filmiki z gry udostępnione w sieci...gra wygląda bosko, no i ta ilość jednostek :shock: Czekam 8)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...