Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

jajo1212

Rozwiązany: dziwne dźwięki z komputera

Polecane posty

Witam wszystkich. Jeśli pisze w złym dziale proszę o przeniesienie. Ostatnio mam problem z komputerem. Zauważyłem (a raczej usłyszałem), że podczas grania (wiedźmin 2) komputer wydaje dziwne dźwięki, tak jakoś skrzeczy dziwnie. Pomyślałem, że może się przegrzewa. Nie znam się na temperaturach, co ile powinno mieć więc pisze wszystko co tam pisało (mierzone programem SpeedFan podczas grania w wiedźmina 2):

GPU - 67

System - 70

CPU - 70

AUX - 54

HD0 - 35

CPU - 42

MB - 28

CORE0 - 71

CORE1 - 68

CORE2 - 68

CORE3 - 72

Jeśli to ważne to posiadam: windows 7, procek - Intel core i7 860, karta graficzna - geforce gts 250 1gb, płyta główna - asus p7h55, zasilacz - ocz stealthxstream 2 500w.

Prosiłbym o pomoc. Jeśli temperatury są za wysokie to co mam zrobić, żeby je jakoś obniżyć. Komputer ma już jakieś 1,5 roku. Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli komputer skrzeczy, a odgłos dochodzi z obudowy to będą pewnie cewki, mogą być najprawdopodobniej na zasilaczu, bądź karcie graficznej, najczęściej problem ten nie przeradza się w nic większego, a po zlokalizowaniu źródła można go zredukować np. zalewając cewkę klejem. Co do temperatur to wydają się ok. Samym źródłem problemu może być właśnie twój zasilacz, jako posiadacz SXS2, a wcześniej SXS mogę powiedzieć, że lubi on sobie popiszczeć. Inną przyczyną może być też piszczenie dysku twardego, które także najczęściej nie przeradza się w nic poważniejszego. Radzę otworzyć obudowę podczas obciążenia i przysłuchać się skąd wydobywają się te dźwięki. Jeżeli piszczy z głośników może to być spowodowane wyłączeniem funkcji Spread Spectrum w BIOS'ie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko ok.