Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

RoZy

Stranglehold

Polecane posty

Gra zapowiada się nadzwyczaj dobrze, a po obejrzeniu traila z najnowszego CDA szczena mi opadła!! Premiera gry już niedługo!! Jest na co czekać!! Bardzo podoba mi się na trailu efekt niszczenia obiektów no i oczywiści te "kocie" ruchy bohatera. Palce lizać!!

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiepskie AI, monotomia rozgrywki ale co z tego skoro frajda z oglądania samego trailera była niezmieska ! CO tam za akcje odchodziły ! Jaki rozpiernicz który co najlepsze również podlega ocenie przez grę !

Jeden z tytułów które na bank zakupie po wzięciu w posiadanie x boxa 360 ^^

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i dziękujemy za temat :wink: A do do Strangleholda to, zapowiada się wielka gra, jeszcze większa fabuła i klimat, jeszcze większa zadyma i rozwałka no i największe choć nie najlepsze wymagania...

No, ale co tu narzehać skoro w akcji Havok 4.0 i Unreal Engine 3. Efekty są zaje....fajne kafelki lecą tonami no i rakietnica w trailerze z CDA echhh co tu gadać sami dobrze widzieliście co ona zrobiła z tymi słupami. Dalsze efekty to wspaniały na trailerach bullettime , i sztuczki akrobatyczne bohatera bijące na łeb na szyję te Rico Rodrigueza z Just Cause a już tamte wyglądały wyśmienicie. No a premiera już bodajże na początku 2007 więc trza kaske na upgrade sprzętu zbierać bo szykuje się rewolucja gatunku :!:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem czym tu sie podniecać? Owszem kafelki latają, grafika-bajer ale sama rozgrywka przypomina do bólu Max Payna połączonego z Total Overdose. Czyli dokładnie tak jak w większości najnowszych gier. Ultra super grafika niesamowicie wypasiona fizyka i dodano pare nowych trickow a w samej rozgrywce niewiele nowości. Po godzinie grania moge sie założyć

że zaczyna nudzić i nie pomagą nawet latające kafelki. Mi to wygląda na klon Overdosa chociaż nie można oceniać gry po trailerze więc moge sie mylić.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A taki CoD2 nie? Toć to przeciez to bólu podobne do pierwszego Dooma! ylko troche bajerków dołożyli w postaci grafiki i przeciwnicy są iini nieprawdaż?

Trochę nietrafiony ten tekst.

Tritus ma nawet rację, tzn. Stranglehold to żadna rewolucja. Wprawdzie MUSI byc grywalna, ale w kwestii mechaniki niczym się nie różni od TO czy MP, a grafika jak grafika - teraz jest świetna, a za te 3~4 lata będziemy patrzec na nią z obrzydzeniem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Tritus A owszem jest się czym podniecać między innymi tą "grafika-bajer" dzieki której (WG MNIE) będzie ta gra miała klimat. Tak samo jak w FC świetnie odwzorowana jungla budowała klimat, tak samo w Strangleholdzie odpadające kafelki i interakcja z otoczeniem (zjazd po poręczy, skok na lampę i z lampy gdzieś tam możliwość pojeżdżenia wózkiem kelnerskim, zrobienia sobie ze stołu barykady lub osłony przed przeciwnikami) będą ten klimacik budowały. Zresztą ta gra nie idzie na rewolucję w gatunku tylko na efektowną rozwałkę i świetną grywalnośc, i z tego co do tej pory widziałem spełnia to wszystko. Ta gra będzie jak zwykły wschodni film akcji tylko, że będzie można w niego pograć a nie tylko biernie oglądać, a takich produkcji za wiele udanych nie było, więc dlatego niektórzy tak się tym podniecają bo wierzą, że w końcu jakaś gra w tych klimatach się uda. I propo Maksia i Totala, gry były dobre (szczególnie ta pierwsza) więc co za problem żeby była podobna?

@ tomek_forumowicz Wiadomo, że za parę lat grafa będzie do bani w końcu za te dajmy 4 lata gry jadące na Unrealu Engine 6/CryEngine 4 i Havoku 8.0 będą miotły Strangleholda, ale teraz to teraz a nie za 4 lata.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podczas oglądania trailera nasunęła mi się taka myśl: Nie no... przecież to Max Payne! Gdyby Max wyszedł w 2007 roku wyglądałby dokładnie tak! Ciała przeciwników (jak to zwykle bywa w przypadku systemu "zaawansowanej" fizyki) latają jak szmaciane lalki :D . Nie da się już chyba tego zrobić realistycznie. Jak do tej pory nikomu się nie udało... A boss to już w ogóle mnie rozwalił :lol: . Nie no... terminator 4 normalnie. Koleś pada nie od ran ale raczej pod ciężarem wpakowanego weń ołowiu. Nie lubię takich rozwiązań w grach. Przecież to tylko "zwykły" człowiek.

Miejmy nadzieję, że gra będzie naprawdę dobra z fajnym jajcarskim scenariuszem , bo to przecież tylko powtórka z rozrywki.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obejrzałem trailer i...jestem pod OGROMNYM wrażeniem.

A oto dlaczego:

-bardzo ładna oprawa graficzna

-niesamowity dynamizm, cały czas się coś dzieje, nie ma chwili wytchnienia

-w co strzelisz to się rozpadnie, nawet ściany

-praktycznie każdy element otocznia jest interaktywny, od lampy przez barierki na krzesłach i stolikach kończąc

-sprawność fizyczna i gibkość bohatera

-fajerwerki :lol:

-zwalnianie tempa i ten specjalny atak, który kosi wrogów jak kombajn

Jeśli ta gra ma tak wyglądać to moja ocena jest tylko jedna 10/10.

No questions...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-zwalnianie tempa i ten specjalny atak, który kosi wrogów jak kombajn

Takich ataków napewno będzie dużo więceja ten to tylko coś co ma nam zaostrzyć apetyt na grę...chociaż ten i bez niego jest ogromny :wink:

Jeśli ta gra ma tak wyglądać to moja ocena jest tylko jedna 10/10.

No questions...

Jak tak będzie wyglądać to oczywiście, że 10/10, ale one questions :wink: :

- a co jak gra robi wrażenie tylko na trailerach, a w rzeczywistości to będzie przeciętna?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tak będzie wyglądać to oczywiście, że 10/10, ale one questions :wink:

Question. Bez "s" na końcu. Liczba pojedyncza. Sorx ale raził mnie ten błąd :D (Żart)

- a co jak gra robi wrażenie tylko na trailerach, a w rzeczywistości to będzie przeciętna?

No faktycznie(i niestety) dużo gier które robią wrażenie na trailerach po premierze okazują się średnie czy wręcz słabe. No ale miejmy nadzieję że w tym przypadku tak nie będzie. I szczerze w to wątpie :wink:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gra ma szansę zarządzić w kwestii grafiki i rzeźni, a jak to przełoży się na grywalność...cóż...zobaczymy :wink:

No myślę że na grywalność to również się przełoży, ze względu na to że dużo osób lubi gry w których nadrzędnym celem jest zarzynanie innych ludzi :D No GTA choćby przykład :lol: Uważam że będzie to gra która zapoczątkuje byt nowej serii.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gra zapowiada się wyśmienicie. Ale boję się o to, że będzie tak jak w F.E.A.R, że każdy level będzie bliźniaczo podobny do poprzedniego.

Druga sprawa to mały (a nawet bardzo malutki) babolek: otóż gdy nasz bohater rzuca się do przodu na bullet-time'ie to trzyma karabin w jednej ręce. Wiem, że to drobnostka, ale jakoś tak to dziwnie wygląda

PS. Ale Ja wydziwiam XD

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trailer obejrzałem, lecz w przeciwieństwie do większości nie zachwycił mnie. Jak już ktoś tu powiedział - wiało od niego monotonią. Faktycznie wygląda graficznie powalająco, ale nic poza tym. Podobnie jak w branży filmowej - ale niestety efekty specjalne nie zastąpią wciągającej historii.

Mam tu podobne obawy jak przy Hellgate London - będzie to prymitywna sieczka bez klimatu. Bo jakiż może być klimat jak widzimy jak bohater przyjmuje kilka rakiet na klatę, wstaje otrzepuje się i wywala w pysk bossa dwa magazynki z M16 czy innego AK bo od mniejszej ilości to go co najwyżej głowa może rozboleć.

Oczywiście w takich produkcjach realizm nie jest najważniejszy, ale bez przesady - odrobina by nie zaszkodziła by klimat jako taki budować.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie sie trailer podobał, nawet bardzo podobał, ale musze się czegoś uczepić. Wszystko byłoby zajefajnie (szpanujemy^^), gdyby nie AI naszych przeciwników. Nie wiem w jakim stanie była ta gra, kiedy robiono ten filmik. Czy była jeszcze w fazie produkcji, czy już w fazie beta-testów, ale oni zachowują się wręcz tragicznie. Potrafią tylko stać i walić całymi seriami we wroga licząc na cud . Ewentualnie biegną za bohaterem, który w tym czasie nawiązuje znajomość z pobliską ścianą, stołem czy innym cholerstwem. Ej, no panowie, tak nie może być. Owszem grafika jest dobra (nie powiem, że genialna, bo widziałem gry z lepszą), a interakcja wręcz znakomita jest. Jednak to nie wszystko, aby wyszła z tego jakaś fajna sieczka. Na razie wstrzymuje się z oceną, bo nawet nie zaznajomiłem się z grą w cztery oczka. Poczekamy, zobaczymy. Na dzisiejszy stan rzeczy jest fajnie, ale nic poza tym.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gra bendzie na pewno hitem jeżeli autorzy ją oszlifują poprawią AI, ale już po tych zwiastunach i filmikach z gejmpleja już widać że jest dobrze.

Oszlifować to można diament. :);)

Ośmiominutowy trailer zamieszczony w CDA wskazuje, ze Stranglehold moze zdobyc sukces na miare innej swietnej gry TPP, Max Payne. Licze, ze John Woo z ekipa zaserwuja nam iscie filmowa produkcje. :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W każdym razie...szykuje się nietuzinkowa produkcja, z fantastyczną grafiką

I niestety, ale pewnie wymagania też będą nietuzinkowe :?

No, zobaczymy czy twórcy dotrzymają tej daty premiery. Moim zdaniem będzie im ciężko, zważywszy na to ile grzybków chcą wsadzić do jednego barszczu.
Premiera już zaliczyła dość znaczną obsuwę, więc miejmy nadzieję, że na tym się ostatecznie skończy i pogramy weń w maju +czas na lokalizację. Szkoda tylko, że jak na razie nie ma dystrybutora na Polskę tej gry.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...