Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Blackyoshi

Bardzo powolny system..

Polecane posty

Witam!

Piszę tutaj temat z tym, że ktoś mi pomoże. Z może miesiąc temu, dwa (jakoś połowa września 2011r.) komputer zaczął dość ostro mulić. Przykłady? Komputer zamiast ładować się minute, dwa minuty max, to teraz ładuje się min. 5 minut, a najdłużej może z 7 minut. To chyba za dużo, prawda? Wydaje mi się, że wina leży po stronie dysku. Co powinienem zrobić, aby zobaczyć, czy to coś z dyskiem jest nie tak? Jakieś testy na dysk, czy coś? Jestem zielony w sprawach takowych. Dodatkowo, na przykład ostatnio kupiona Mafia II instalowała mi się 2 godziny. To chyba już jest przesada? Gra powinna zainstalować się w dwadzieścia minut, góra trzydzieści, nie dwie godziny. ;o Wirusy? Brak, ostatnio nawet znajoma z neta sprawdzała mi logi (żeby nie było, siedzi w tym już jakieś cztery lata), nic nie znalazło. Skanowałem nawet ostatnio programem Malware Bytes - Anti Malware, też nic nie wykrył. Jakieś pomysły? Mi się wydaje, że może coś się przestawiło w tym dysku, jakieś sterowniki? (ostatnio ściągałem do dysku, bo windows się przypierdzielił i nie dawał mi spokoju). Proszę o szybką pomoc. Tak, mój system to Windows XP SP3.

Pozdrawiam,

blackyoshi.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Karta główna: Asus P5LD2-VM

Karta graficzna: nVidia 8500GT 512MB

Procesor: DualCore Intel Pentium D 940, 3233 MHz (16 x 202)

Ram: 2GB

Zasilacz: Pies go wie, jakiś 4life.

A co do zasilacza, to żeby nie było - przedwczoraj bodajże montowałem zasilacz kumpla, dobry bo polecany tutaj tym forum, komputer chodzi tak samo - to nie jego sprawa, ale i tak na zasilacz już kasę zbieram.

Co do HD Tune:

Info: http://imageshack.us/f/705/infoqf.jpg/

Health: http://imageshack.us/f/818/healtht.jpg/

Proszz.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Dyskowi nie zaszkodzi nowy firmware - klik.

2. Na razie da się wyłapać: