Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

milan123

Różnice w kartach graficznych - Battlefield 3

Polecane posty

Witam! Jestem można powiedzieć zielony jeżeli chodzi o karty graficzne. Mianowicie mam takie pytanie, może głupie, ale mimo wszystko... Jeżeli W wymaganiach Battlefield 3 pojawia siękarta NVIDIA 8800GT, a ja mam NVIDIA GeForce 210 i posiada ona wszystko co potrzeba tzn. ma 1024mb RAM; Pixel Shader 4.1 i Vertex Shader 4.1, to czemu moja karta nie spelnia wymagań? Proszę o szybką odpowiedź, bo nie chcę pobierać pirata z internetu, żeby zobaczyć czy pocusne w mój długo wycekiwany tytuł, bo oczywiście DEMA nie ma...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo po prostu nie ma wystarczająco mocy obliczniowej. Zaczekaj najlepiej do premiery i pożycz krótko od kolegi. Pirata też nigdy nie będzie, zabzpieczenia DICE i EA są tym razem nie do pokonania.

EDIT

Może na niższej/najniższej rozdzielczości będzie leciał. Ale na prawdę chcesz w coś takiego grać?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanse małe, karta wydajnościowo tragiczna do gier mówiąc wprost. Przy okazji jaki masz procesor ? ( chociaż to pytanie nie ma sensu, dlatego proponuje upgrade sprzętu o ile chcesz, podaj kwotę i specyfikację komputera całą. ) :tongue: . BF3 ma na dzień dzisiejszy duże wymagania. Polecił bym się już zainteresować mw3. Może tu będzie szansa aby jakoś grać. Ale tez powinno to być zbyt komfortowe.

Przyrost wydajności po zmianie karty powinien być ogromny.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spadki spowodowane brakiem RAM-u przy 4GB? Raczej niemożliwe, chyba że również reszta konfigu jest średnio dobra, alo grałeś na zbyt wysokim poziomie detali. 4GB to wystarczająca ilość, a nawet u mnie na 3GB ściny były spowodowane resztą konfigu.

@topic Dodatkowe 2GB ramu i nowa karta a BF3 będzie śmigał.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach