Alsain Napisano Październik 16, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 16, 2011 Witam! Mam pewien problem ze swoją drukarką HP Deskjet F2280. Polega on na tym, że od kiedy wymieniłem w niej tusz ( zamiennik, firma "Blackpoint") drukuje ona w bardzo specyficzny sposób. Przy drukowaniu tekstu w kolorze czarnym zostają białe, poziome smugi (widoczne na załączonym zdjęciu). Dzieje się tak tylko przy normalnej i szybkiej jakości drukowania. Przy najlepszej jakości wszystko jest w porządku, jedynie czasami na samym dole wiersza pojawia się czerwono-różowe odbarwienie (tak jakby zamiast czarnego, drukarka używała różowego koloru). Na szczęście jest ono prawie niewidoczne. Również przy drukowaniu obrazów pojawia się problem - są one jakby w innej gamie kolorów (załączam skan wydruku, okładka powinna być czarno-zielona). Próbowałem już moczenia tonerów w ciepłej wodzie - bez skutków, tak samo jak ponowna instalacja sterowników. Próbowałem również czyszczenia, które oferuje oprogramowanie HP - również brak poprawy. Nie mam pojęcia, co może być przyczyną takiego drukowania. Drukarkę mam już jakieś 2 lata i nigdy nie było z nią żadnych problemów. Czy konieczny będzie zakup nowej drukarki, tonerów? Czy wystarczy tylko coś przeczyścić? W temacie drukarek jestem zielony, więc prosiłbym i wyrozumiałość i proste odpowiedzi Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
helmud7543 Napisano Październik 16, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 16, 2011 1. Czyszczenie głowic powinno pomoc (powinieneś mieć taką opcję w sterownikach). 2. Wyrównywanie. W razie gdyby czyszczenie nie pomogło zostaje reklamacja/wymiana atramentu (w tych drukarkach głowica jest zintegrowana ze zbiorniczkiem więc w razie zapchania głowicy po prostu wymieniasz atrament i już). Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alsain Napisano Październik 16, 2011 Autor Zgłoś Share Napisano Październik 16, 2011 Dziękuję za odpowiedź. Ani wyczyszczenie głowic ("wyczyszczenie kaset drukujących" na wszystkich trzech etapach), ani wyrównanie nie przyniosło efektu. W takim razie będę próbował reklamować tonery, a jak nie, to kupię nowe. Czyli na pewno nie jest to wina drukarki, tylko tonerów? Pozdrawiam Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
helmud7543 Napisano Październik 16, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 16, 2011 Zrób zdjęcie jednego z wkładów i pustego miejsca na wkład dla pewności oraz podaj numery atramentów. Z tego co wiem jednak wszystkie drukarki HP mają głowicę zintegrowaną z atramentem (a przez to droższe wkłady). P. S. Czyszczenie jest po to, żeby nie było smug, wyrównywanie - żeby się kolory nie rozjeżdżały. Warunkiem wyrównywania jest prawidłowe działanie samych kartridży - czyli ewentualne czyszczenie. wyrównywanie powinno się robić zawsze po wymianie atramentu, czyszczenie tylko jak są przerwy i smugi w wydruku. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alsain Napisano Październik 17, 2011 Autor Zgłoś Share Napisano Październik 17, 2011 Załączam zdjęcia wkładu czarnego i pustego miejsca po tonerze. Czarny tusz ma oznaczenie BPH 21, a kolorowy jakieś PSC 1410 (chyba o to chodziło). Pozdrawiam P.S. Przepraszam za jakość zdjęć - robione telefonem Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
helmud7543 Napisano Październik 17, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 17, 2011 Głowice zintegrowane z tuszami (jak pisałem wcześniej), 21 i 22 to numery katalogowe Twoich atramentów a PSC 1410 to drukarka (a właściwie urządzenie wielofunkcyjne HP) która korzysta również z atramentów 21 i 22. P. S. Z racji że głowice są zintegrowane z atramentami kupno nieoryginalnych atramentów może się tak kończyć (chyba, że producent informuje ile razy wkład był napełniany, ewentualnie że jest fabrycznie nowy - nieregenerowany - taka informacja pozwala oszacować stan głowic, które niestety podlegają procesowi zużycia). Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alsain Napisano Październik 17, 2011 Autor Zgłoś Share Napisano Październik 17, 2011 Tonery zostały kupione nowe w sklepie - będę próbował je reklamować, a jak się nie uda, to kupię nowe. Dziękuję bardzo za odpowiedź i pozdrawiam Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mircoff Napisano Luty 10, 2012 Zgłoś Share Napisano Luty 10, 2012 w razie problemow zawsze mozesz dzwonic do HP : (22) 5 666 000 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kondzio89 Napisano Czerwiec 21, 2012 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 21, 2012 Jesli chodzi o firmy produkujące zamienniki powiem ci ze zanim kupisz ten pasujący do twojej drukarki najpierw spróbuj znaleźć jakies info(wiem wiem kto ma na to czas ;p)na temat niezawodnosci danego modelu. Droższy zamiennik jednej firmy względem innej gdzie jest tanszy nie daje pewności ze będzie chodzić jak w zegarku.. najlepiej kupować te sprawdzone,chociaż rozumiem chęc sprawdzenia bo jest tanszy bądź droższy . http://biuromarket.istore.pl/ Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...