Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Alsain

Problem - drukarka HP Deskjet F2280

Polecane posty

Witam!

Mam pewien problem ze swoją drukarką HP Deskjet F2280. Polega on na tym, że od kiedy wymieniłem w niej tusz ( zamiennik, firma "Blackpoint") drukuje ona w bardzo specyficzny sposób. Przy drukowaniu tekstu w kolorze czarnym zostają białe, poziome smugi (widoczne na załączonym zdjęciu). Dzieje się tak tylko przy normalnej i szybkiej jakości drukowania. Przy najlepszej jakości wszystko jest w porządku, jedynie czasami na samym dole wiersza pojawia się czerwono-różowe odbarwienie (tak jakby zamiast czarnego, drukarka używała różowego koloru). Na szczęście jest ono prawie niewidoczne. Również przy drukowaniu obrazów pojawia się problem - są one jakby w innej gamie kolorów (załączam skan wydruku, okładka powinna być czarno-zielona). Próbowałem już moczenia tonerów w ciepłej wodzie - bez skutków, tak samo jak ponowna instalacja sterowników. Próbowałem również czyszczenia, które oferuje oprogramowanie HP - również brak poprawy. Nie mam pojęcia, co może być przyczyną takiego drukowania. Drukarkę mam już jakieś 2 lata i nigdy nie było z nią żadnych problemów. Czy konieczny będzie zakup nowej drukarki, tonerów? Czy wystarczy tylko coś przeczyścić? W temacie drukarek jestem zielony, więc prosiłbym i wyrozumiałość i proste odpowiedzi :) Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.

post-78651-1318786756_thumb.jpg

post-78651-1318786778_thumb.jpg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Czyszczenie głowic powinno pomoc (powinieneś mieć taką opcję w sterownikach).

2. Wyrównywanie.

W razie gdyby czyszczenie nie pomogło zostaje reklamacja/wymiana atramentu (w tych drukarkach głowica jest zintegrowana ze zbiorniczkiem więc w razie zapchania głowicy po prostu wymieniasz atrament i już).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedź. Ani wyczyszczenie głowic ("wyczyszczenie kaset drukujących" na wszystkich trzech etapach), ani wyrównanie nie przyniosło efektu. W takim razie będę próbował reklamować tonery, a jak nie, to kupię nowe. Czyli na pewno nie jest to wina drukarki, tylko tonerów?

Pozdrawiam

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób zdjęcie jednego z wkładów i pustego miejsca na wkład dla pewności oraz podaj numery atramentów. Z tego co wiem jednak wszystkie drukarki HP mają głowicę zintegrowaną z atramentem (a przez to droższe wkłady).

P. S. Czyszczenie jest po to, żeby nie było smug, wyrównywanie - żeby się kolory nie rozjeżdżały. Warunkiem wyrównywania jest prawidłowe działanie samych kartridży - czyli ewentualne czyszczenie. wyrównywanie powinno się robić zawsze po wymianie atramentu, czyszczenie tylko jak są przerwy i smugi w wydruku.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głowice zintegrowane z tuszami (jak pisałem wcześniej), 21 i 22 to numery katalogowe Twoich atramentów a PSC 1410 to drukarka (a właściwie urządzenie wielofunkcyjne HP) która korzysta również z atramentów 21 i 22.

P. S. Z racji że głowice są zintegrowane z atramentami kupno nieoryginalnych atramentów może się tak kończyć (chyba, że producent informuje ile razy wkład był napełniany, ewentualnie że jest fabrycznie nowy - nieregenerowany - taka informacja pozwala oszacować stan głowic, które niestety podlegają procesowi zużycia).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodzi o firmy produkujące zamienniki powiem ci ze zanim kupisz ten pasujący do twojej drukarki najpierw spróbuj znaleźć jakies info(wiem wiem kto ma na to czas ;p)

na temat niezawodnosci danego modelu. Droższy zamiennik jednej firmy względem innej gdzie jest tanszy nie daje pewności ze będzie chodzić jak w zegarku.. najlepiej kupować te sprawdzone,chociaż rozumiem chęc sprawdzenia bo jest tanszy bądź droższy oczy_na.gif.

http://biuromarket.istore.pl/

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...