Arek1992 Napisano Wrzesień 23, 2011 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 23, 2011 Witam Mam problem z rejestracją gwarancji laptopa Toshiba Satellite C660-12X kupionego 21 września. Po wypełnieniu formularza i kliknięciu dalej występuje problem z datą zakupu i pojawia się komunikat "okres rejestracyjny zakończył się", macie pomysł co zrobić?. Dla mnie jest to ważne, ponieważ dzięki rejestracji gwarancja zostanie przedłużona o rok, do 2 lat. Dzięki z góry za i liczę na waszą pomoc. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zabrzanka Napisano Październik 10, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 10, 2011 Witam, 1.09 tego roku kupiłam toshibę i mam dokładnie taki sam problem . Nie znam adresu na który wysłać potwierdzenie zakupu ,jeśli udało Ci się go uzyskać proszę napisz na forum z góry dziękuje Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
magots Napisano Październik 12, 2011 Zgłoś Share Napisano Październik 12, 2011 kliknij tutaj zadzwońcie tutaj, i zapytajcie co robić Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arek1992 Napisano Listopad 2, 2011 Autor Zgłoś Share Napisano Listopad 2, 2011 No wreszcie udało mi się go zarejestrować wystarczyło wysłać meila na adres: online-registration@toshiba.eu i po kilku dniach otrzymałem wiadomość o zarejestrowaniu. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...