Michalek Napisano Wrzesień 10, 2011 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 10, 2011 Witam wszystkich forumowiczów ! Mam ogromny problem z wirusami na moim komputerze . Mój system to Windows 7 Home Premium 64 Bit . Mam 5 wirusów w rejestrze ! Przez to nie mogę wejść w menadżera zadań oraz w opcję regedit (są to ustawienia rejestru ) . Zawsze gdy skanuję antywirusem to na jakieś 2-3 minuty wszystko jest w porządku , rejestr i menadżer działają , ale po chwili znowu wszystko się blokuje . I pojawiają nieznane pliczki ,a dysku C np. o nazwie jyatk.exe . I to się cały czas odnawia . Wirusy także poniszczyły mi programy . Gdy chce włączyć program , to wyskakuje jakieś okienko . Proszę o pomoc . PS . Skany robiłem Malwarebyte's Anti-Malware oraz OTL'em . Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kafarek15 Napisano Wrzesień 10, 2011 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 10, 2011 Jakiego masz antywirusa? Jeśli posiada opcję skanowania systemu podczas uruchamiania to zrób taki skan Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KMyL Napisano Wrzesień 10, 2011 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 10, 2011 Hmmmm - w sumie to bardzo interesujący przypadek: wirusy w rejestrze i problemy z odpalaniem programów... Nie jestem ekspertem od tych spraw, ale jakimś tam " komputerowym pedantem" jestem i jakoś mogę poradzić: - Na początek powiedz nam jakiego programu antywirusowego ( choć ponoć w dzisiejszych czasach "rządzą" trojany...) używasz. Po twoim opisie śmiem stwierdzić, że nie miałeś żadnego programu zabezpieczającego i dopiero teraz doinstalowałeś te programy... - Czy domyślasz się skąd mogłeś to wszystko załapać: pirackie gry, jakieś podejrzane linki, a może kolega przyniósł ci coś na pendrive'ie... Jeżeli nie posiadałeś żadnego programu antywirusowego to polecam ----> http://www.kaspersky.pl/download.html?s=trial Pobierz sobie darmową wersję Kaspersky Internet Security ( skoro sprawa jest poważna, to użyjmy najcięższych dział ), aktywuj ją po instalacji, UAKTUALNIJ BAZĘ DANYCH ( może to chwilę zająć, ponieważ wersja na serwerach leży tam od jakiegoś czasu, a aktualizacje bazy danych są codziennie... ), zapewne po aktualizacji będzie sz musiał zrestartować komputer, po czym użyj opcji pełnego skanowania - BARDZO MIŁO wspominam czas spędzony z tym antywirusem ( no ale w końcu mój 2-letni klucz wygasł ), więc powinien posprzątać i wyleczyć co się da. UWAGA : Jeżeli posiadasz jakieś inne oprogramowanie antywirusowe: WYŁACZ JE ! Antywirusy różnych firm z reguły się nie lubią i mogą zacząć zwalczać siebie nawzajem ! Opisz wyniki. Czekamy... Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sevard Napisano Wrzesień 10, 2011 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 10, 2011 Skoro robiłeś skany OTL i Malwarebytes', to dobrze by było, gdybyś zamieścił logi z tych programów, bo bez tego i tak nie wiadomo co siedzi w systemie. Nie wiem kiedy będę mógł to przeanalizować, ale postaram się jakoś do tych logów dorwać. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michalek Napisano Wrzesień 12, 2011 Autor Zgłoś Share Napisano Wrzesień 12, 2011 Poradziłem sobie ze wszystkim , temat do zamknięcia . Dziękuje za zainteresowanie . Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sevard Napisano Wrzesień 12, 2011 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 12, 2011 Problem rozwiązany, więc temat zamykam.W razie potrzeby otwarcia tematu, proszę o kontakt przez PW. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...