Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

vrtex

Rozwiązany: Dwie karty muzyczne

Polecane posty

Mój problem wygląda następująco: chcę używać dwóch kart muzycznych, jedną do wszystkiego, drugą do nagrywania dźwięku z mikrofonu. Konkretniej chodzi o nagrywanie gier z komentarzem głosowym. Jedną kartę chcę użyć do słuchania i nagrywania dźwięku z gry programem Fraps, drugą tylko do nagrywania dźwięku z mikrofonu przy użyciu audacity (jeśli ktoś ma lepszy pomysł, chętnie skorzystam). Jedna karta jest zintegrowana z płytą główną Asus M2N-E, druga to typowy no-name za 35 złociszy. System Win XP SP3. Proszę o metodę łopatologiczną, jestem nowy w sprawach hardware'u.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ustawieniach dźwięku w panelu sterowania wybierasz jako domyślne urządzenie odtwarzające kartę odtwarzającą dźwięk (i ta będzie domyślnie odtwarzać dźwięki systemowe, będzie domyślnie wybierana przez programy itp). W opcjach nagrywania z kolei jako domyślne urządzenie wybierasz jedną kartę - np: tą do gry (i ta będzie domyślnie wybierana przez programy do nagrywania) a drugą (do komentarza) ustawiasz jako źródło nagrywania ale już w samym programie do nagrywania (musisz ją ustawić bo domyślnie będzie to karta wybrana jako domyślne źródło nagrywania w panelu sterowania). Mogłem się nieznacznie pomylić, bo nie mam teraz dostępu do XP ale mniej więcej tak się sytuacja przedstawia. Jest prostsze rozwiązanie - jeśli masz możliwość wybrania źródła nagrywania w stylu STEREO MIX to będziesz mógł nagrywać cały dźwięk obsługiwany przez jedną kartę (mikrofon + gra + muzyka + dźwięki systemowe - które proponuję na ten czas wyłączyć + cokolwiek co będzie dawać dźwięk na tym komputerze). W takim wypadku wystarczy pojedyncza karta.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.


  • Kto przegląda   0 użytkowników